خبرگزاری کار ایران

هیات انتخاب جشنواره همراه تهران کار خود را آغاز کرد

کد خبر : ۵۸۵۱۲

هیات انتخاب جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با سرپرستی پیروز کلانتری، عکاس، مولف و مستندساز شناخته شده کشور پس از مشاهده 150 اثر رسیده به این بخش، بهترین آثار را برای حضور در مرحله داوری معرفی خواهند کرد.

ایلنا: با پایان مهلت ارسال آثار به بخش ویژه اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، هیات انتخاب جشنواره با سرپرستی پیروز کلانتری کار خود را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، مرحله انتخاب آثار رسیده به بخش ویژه "درباره همراه" در فروردین ماه 92 آغاز شده و 150 فیلم این بخش برای حضور در مرحله داوری دیده می‌شوند.

بخش "درباره همراه" شامل آثاری است که با موضوع تلفن همراه ساخته شده و تا 29 اسفند 1391 به دبیرخانه رسیده‌اند.

در این بخش فیلم‌هایی كه با موضوع "تلفن همراه و كاركرد‌های فرهنگی و اجتماعی آن" با هر دوربین حرفه‌ای یا غیر حرفه‌ای ساخته شده‌اند حضور دارند. این فیلم‌ها در انواع قالب‌های داستانی - مستند - پویا‌نمایی و... و حداقل 3 و حداكثر30 دقیقه هستند.

هیات انتخاب جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با سرپرستی پیروز کلانتری، عکاس، مولف و مستندساز شناخته شده کشور پس از مشاهده 150 اثر رسیده به این بخش، بهترین آثار را برای حضور در مرحله داوری معرفی خواهند کرد. به تمامی آثاری که به مرحله داوری راه پیدا می‌کنند گواهی حضور در جشنواره اهدا می‌شود.

داریوش مهرجویی، خسرو سینایی، رضا میرکریمی، مهرداد اسکویی و مهدی هاشمی هیئت داوران بخش فیلم جشنواره فیلم و عکس همراه تهران را تشکیل می دهند و آثار منتخب را داوری می کنند.

مهلت ارسال آثار به بخش‌های اصلی جشنواره همراه تهران با موضوعات "سفر و گردشگری"، "دانشجویی" و "ورزشی" و نیز مسابقه فیلم و عکس سامسونگ با موضوع "ایده‌ها منتظر نمی‌مانند" تا 17 فروردین ماه 92 ادامه دارد و شرکت کنندگان می‌توانند از طریق سایت www.tfpf.mobi عکس‌ها و فیلم‌های موبایلی خود را ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز