خبرگزاری کار ایران

جدول برنامه‌های نمایشی کانون تئاتر سیار در ایام نوروز منتشر شد

کد خبر : ۵۷۶۰۸

اجراهای فاز دوم فعالیت کانون تئاتر سیار که از 16 فروردین آغاز می‌شود و تا 29 فروردین ماه ادامه خواهد داشت متعاقبا اعلام می‌شود.

ایلنا: جدول برنامه‌های نمایشی کانون تئاتر سیار در ایام نوروز 92 منتشر شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی، آثار نمایشی کانون تئاتر سیار از 3 فرودین ماه آغاز شده و تا 14 فروردین ماه در محوطه باز تئاترشهر، بوستان افسریه و آزادگان، بوستان ولایت و بوستان ملت ادامه می‌یابد.
این نمایش‌ها عبارت‌اند از:
نمایش "نوروز روز نو" نوشته شاهد پیوند و کارگردانی کتایون آقاکاظم، "6 ماه خدمت" نوشته ابوذر چهل امیرانی و کارگردانی جمشید عسگری، "من و عمو نوروز" نوشته و کارگردانی حمید دشتی، "سفر نوروزی" نوشته و کارگردانی رسول سلیمیان، "خیمه طیاره خانم" نوشته و کارگردانی افشین قاسمی، "بچه ها چی دوست دارید" نوشته و کارگردانی مهدی امین لاری، "آغاز" نوشته و کارگردانی علی عراقی، "البرز و طبیعت" نوشته و کارگردانی محمد فرمانیان در سه ساعت 13، 15 و 17 در محوطه باز تئاترشهر به اجرا در می آیند.
نمایش های "او می آید" نوشته و کارگردانی رسول حق شناس، "نوروز روز نو" نوشته شاهد پیوند و کارگردانی کتایون آقاکاظم، "البرز و طبیعت" نوشته و کارگردانی محمد فرمانیان، "سیاه و عید امسال" نوشته و کارگردانی سعید بازیار، "جاده و طبیعت" نوشته و کارگردانی میلاد حسینی، "سفر نوروزی" نوشته و کارگردانی رسول سلیمیان، "ماسک رنگی من" نوشته و کارگردانی ماهک حاجی وند، "بچه ها چی دوست دارید" نوشته و کارگردانی مهدی امین لاری، "سیزده بدر" نوشته و کارگردانی جواد ولاتخافی آثاری هستند که در بوستان افسریه و آزادگان اجرا می شوند.
نمایش های "بهارینه" نوشته و کارگردانی رامین محمودیان، "او می آید" نوشته و کارگردانی رسول حق شناس، "نوروز روز نو" نوشته شاهد پیوند و کارگردانی کتایون آقاکاظم، "ماسک رنگی من" نوشته و کارگردانی ماهک حاجی وند، "سیاه و عید امسال" نوشته و کارگردانی سعید بازیار، "من و عمو نوروز" نوشته و کارگردانی حمید دشتی، "تحویل سال" نوشته و کارگردانی حسین آشوری، "بانو" نوشته و کارگردانی آزاده سرآبادان در بوستان ولایت ویژه علاقه مندان به هنر نمایش اجرا خواهد شد.
نمایش‌های "او می آید" نوشته و کارگردانی رسول حق شناس، "قصه پسر بازیگوش" نوشته و کارگردانی سامان خلیلیان، "چوپان ها" نوشته و کارگردانی علی محمد رادمنش، "خیمه طیاره" خانم نوشته و کارگردانی افشین قاسمی، "سیاره و عید امسال" نوشته و کارگردانی سعید بازیار، "سفر نوروزی" نوشته و کارگردانی رسول سلیمیان، "ماسک رنگی من" نوشته و کارگردانی ماهک حاجی وند و "بانو" نوشته و کارگردانی آزاده سرآبادان در بوستان ملت به اجر در می آیند.
نمایش "نوروز روز نو" شنبه، 3 فرودین ماه، در محوطه باز تئاترشهر، یکشنبه، 4 فروردین ماه در بوستان افسریه، دوشنبه، 5 فروردین ماه، در بوستان ولایت اجرا خواهد شد.
نمایش "من و عمو نوروز"، جمعه، 9 فروردین ماه، در محوطه باز مجموعه تئاترشهر، یکشنبه، 11 فروردین ماه در بوستان ولایت اجرا می شود.
نمایش "سفر نورزی" شنبه، 10 فروردین ماه، در محوطه باز مجموعه تئاترشهر، 11 فروردین ماه، در بوستان افسریه و آزادگان، 12 فروردین ماه، در بوستان ملت به اجرا در می آید.
نمایش "خیمه طیاره خانم" یکشنبه، 11 فروردین ماه، در محوطه باز مجموعه تئاترشهر، شنبه، 10 فروردین در بوستان ملت اجرا می شود.
نمایش "بچه ها چی دوست دارید"، 12 فروردین ماه، در محوطه باز مجموعه تئاترشهر، سه شنبه 13 فروردین در بوستان افسریه و آزادگان اجرا خواهد شد و نمایش "البرز و طبیعت" چهارشنبه، 14 فروردین ماه در محوطه باز تئاترشهر، 5 فروردین در بوستان افسریه و آزادگان ارائه می شود.
"جاده و طبیعت"، 10 فروردین ماه، "ماسک رنگی من" 12 فروردین و "سیزده بدر"، 14 فروردین ماه، در سه نوبت 13، 15 و 17 در بوستان افسریه و آزادگان اجرا خواهد شد.
نمایش "او می آید"، شنبه 3 فروردین ماه، بوستان افسریه و آزادگان و بوستان ملت اجرا می شود.
نمایش "سیاه و عید امسال" 9 فروردین ماه در بوستان افسریه و آزادگان، 10 فروردین ماه بوستان ولایت، 11 فروردین ماه در بوستان ملت اجرا می شود.
همچنین نمایش "بهارینه" 3 و 14 فروردین ماه در بوستان ولایت اجرا می شود.
نمایش "ماسک رنگی من" جمعه، 9 فروردین ماه، "تحویل سال" 12 فروردین ماه، "بانو" 12 فروردین ماه و در سه ساعت 13، 15 و 17 در بوستان ولایت اجرا می شوند.
نمایش "قصه پسر بازیگوش"، 4 فروردین ماه، "چوپان ها"، 9 فروردین ماه، در سه نوبت 13، 15 و 17 میزبان علاقه مندان به هنر نمایشی در بوستان ملت خواهند بود.
اجراهای فاز دوم فعالیت کانون تئاتر سیار که از 16 فروردین آغاز می شود و تا 29 فروردین ماه ادامه خواهد داشت متعاقبا اعلام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز