خبرگزاری کار ایران

اولویت‌های اول اكران فیلم‌ها در سال ۹۲ توسط حوزه هنری اعلام شد:

قاعده تصادف در سینما استقلال اكران نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۷۷

اكران فیلم‌های سینمایی حوض نقاشی، تهران 1500، تنهای تنهای تنها، خسته نباشید، تاج محل، توسط حوزه هنری در سال 92 قطعی شده است. فیلم قاعده تصادف در سینما استقلال اكران نمی‌شود.

ایلنا: حوزه هنری تاكنون اكران 5 فیلم  را برای سال 92 قطعی كرده است.

غلامرضا فرجی(مدیر پخش فیلم‌های سینمایی حوزه هنری) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره وضعیت اكران فیلم‌های سینمایی در سال 92 گفت: اكران فیلم حوض نقاشی به كارگردانی مازیار میری در گروه سینمایی آزادی و فیلم سینمایی تهران 1500 در گروه سینمایی استقلال قطعی شده است. قرار اكران فیلم تهران 1500 نیز بسته شده و امروز به شورای صنفی نمایش ارائه می‌شود.

وی درباره سایر فیلم‌هایی كه در سال 92 توسط حوزه هنری اكران می‌شود، گفت: به جز این دو فیلم، اكران فیلم‌های سینمایی تنهای تنهای تنها به كارگردانی ادریس عبدی‌پور، خسته نباشید به كارگردانی محسن قرایی، تاج محل به كارگردانی دانش اقباشاوی توسط حوزه هنری در سال 92 قطعی شده است اما درباره سایر فیلم‌ها در فروردین ماه جلسه‌ای در حوزه هنری برگزار می‌شود و نحوه اكران آنها پیگیری می‌شود.

فرجی در پاسخ به این سوال كه قرار بود فیلم قاعده تصادف در سینما استقلال اكران شود ولی فیلم تهران 1500 جای آن را گرفته، گفت: اولویت‌بندی‌هایی كه در خروجی شورای صنفی نمایش مطرح شده بود در حد كاندیدا بود و اینكه كدام فیلم در كدام گروه سینمایی و سالن سینما اكران شود؛ برعهده خود سینماداران و با انتخاب آنهاست.

از میان فیلم‌هایی كه فرجی اعلام كرده است؛ سه فیلم حوض نقاشی، تاج محل و خسته نباشید از تولیدات حوزه هنری است.

براساس پیگیری خبرنگار ایلنا، فیلم قاعده تصاف در گروه سینمایی قدس اكران می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز