خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی جشنواره فلیم فجر خبر داد:

رسانه‌های برتر در جشنواره فیلم فجر هفته آینده معرفی می‌شوند

کد خبر : ۴۹۳۶۷

هیئتی از اعضای ستاد برگزاری جشنواره در طول این مدت با رصد و ارزیابی عملکرد رسانه های سینمایی منتخبی از برترین ها را از میان خبرگزاری های عمومی و سینمایی، سایت‌های تخصصی و عمومی، روزنامه‌ها و مجلات سینمایی و رسانه‌های دیداری و شنیداری معرفی و انتخاب می كند.

ایلنا: رسانه‌های بر‌تر در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر هفته آینده معرفی می‌شوند.

یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این مطلب افزود: رسانه‌های سینمایی نقش تاثیر گذاری در جشنواره فیلم فجر داشتند و به نوعی چراغ جشنواره با همت اهالی رسانه روشن مانده است.

وی ادامه داد: پیش از این قرار بود که در بخش تجلی اراده ملی از رسانه‌ها و خبرنگاران بر‌تر تجلیل شود اما با توجه به کمبود زمان و حجم بالای نهاد‌ها و سازمانهای شرکت کننده در بخش تجلی اراده ملی تصمیم گرفته شد که در یک برنامه جداگانه از رسانه‌های بر‌تر تجلیل شود.

عشیری تاکید کرد: هیئتی از اعضای ستاد برگزاری جشنواره در طول این مدت با رصد و ارزیابی عملکرد رسانه‌های سینمایی منتخبی از بر‌ترین‌ها را از میان خبرگزاری‌های عمومی و سینمایی، سایت‌های تخصصی و عمومی، روزنامه‌ها و مجلات سینمایی و رسانه‌های دیداری و شنیداری معرفی و انتخاب می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز