خبرگزاری کار ایران

دیدگاه فراستی درباره جشنواره فیلم فجر و برنامه هفت:

جشنواره فجر؛ سراسر تله فیلم بود

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۸۲

تمایل ندارم در برنامه هفت سینمایی شركت كنم زیرا معتقدم با نقد نرم و دور هم نشستن و با هم دوستی صحبت كردن نمی‌شود، سینما را جلو برد/ بیشتر فیلم‌های جشنواره تله فیلم بود و فیلم‌ اولی‌ها هم ضعیف بودند.

ایلنا: مسعود فراستی كه مدت‌ها به عنوان منتقد ثابت برنامه سینمایی هفت در این برنامه حضور پیدا كرده بود، دیگر در این برنامه حضور نخواهد داشت. به نظر می‌رسد وی شخصا تمایلی برای حضور در این برنامه ندارد.

مسعود فراستی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره حضور نیافتن در برنامه هفت گفت: دیگر تمایل ندارم در برنامه هفت سینمایی شركت كنم زیرا معتقدم با نقد نرم و دور هم نشستن و با هم دوستی صحبت كردن نمی‌شود، سینما را جلو برد.

وی كه داور سی وی یكمین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو بوده است، درباره كیفیت فیلم‌های اول امسال جشنواره فیلم فجر گفت: اینكه گفته می‌شود فیلم‌های اول امسال بسیار خوب بود و گروهی دارند با این حرف فضا را شلوغ می‌كنند، اصلا درست نیست. درواقع فیلم اولی‌ها نه تنها قوی نبودند بلكه ضعیف نیز بودند.

وی ادامه داد: در مجموعه فیلم‌هایی كه امسال من دیدم، بیشتر فیلم‌ها؛ تله فیلم بوده است. ما فیلم سینمایی ندیدیم. من فقط فیلم دهلیز را دیدم و آن را دوست داشتم.

فراستی درباره آرای هیات داوران گفت: آرای هیات داوران نظر اكثریت داوران بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز