خبرگزاری کار ایران

زنگ افتتاح نمایش «۲۱ بار مردن در ۳۰ روز» نواخته شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۱۲

شهلا ریاحی با حضور در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، زنگ آئین افتتاح نمایش «۲۱ بار مردن در ۳۰ روز» به کارگردانی صابر ابر را نواخت.

ایلنا در مراسم افتتاح نمایش «۲۱ بار مردن در ۳۰ روز» نیما کرمی به عنوان مجری برنامه، ضمن خیر مقدم به حضار و سرکار خانم شهلا ریاحی گفت: در چند سال اخیر با مدیریت جدید خانه هنرمندان ایران و رئیس مجموعه تماشاخانه ایرانشهر شاهد برگزاری مراسم باشکوهی با عنوان آئین افتتاح نمایش هستیم که همواره مورد تائید اهالی فرهنگ و هنر نیز بوده است و امیدواریم که از این پس نیز شاهد برپایی هرچه باشکوه‌تر چنین مراسم‌هایی در سایر سالن‌های نمایش نیز باشیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، کرمی در ادامه با اشاره به تاریخچه‌ای از برپایی آئین افتتاح نمایش در تماشاخانه ایرانشهر یادآور شد: تا کنون بزرگانی چون زنده یاد حمید سمندریان، استاد عزت الله انتظامی، دکتر علی رفیعی، هما روستا، حمیدرضا افشار، ولی الله شیراندامی، پرویز پورحسینی، هادی مرزبان، منیژه محامدی و... زنگ آئین آغازین بسیاری از نمایش‌ها را در تماشاخانه ایرانشهر به صدا درآورده‌اند و امشب نیز هنرمند نامی و با سابقه تئا‌تر، سینما و تلویزیون استاد شهلا ریاحی زنگ افتتاح نمایش «۲۱ بار مردن در ۳۰ روز» را خواهند نواخت.

در ادامه مراسم صابر ابر کارگردان نمایش یاد شده با دعوت مجری برنامه ضمن سلام و عرض ادب به هنرمندان، اهالی مطبوعات و مدعوین حاضر در مراسم گفت: امشب برای من یکی از عزیز‌ترین شب‌ها است زیرا بزرگواری بنام شهلا ریاحی زنگ افتتاح این نمایش را به صدا در خواهند آورد و همین امر برای من کافی است و در ادامه باید از دکتر سرسنگی مدیر عامل خانه هنرمندان ایرات تشکر کنم که در مجموعه‌ای بنام ایرانشهر چنین شرایطی را فراهم کرده‌اند تا هنرمندان بتوانند در فضایی امن و ایده آل به اجرای نمایش بپردازند.

شهلا ریاحی مادربزرگ سینمای ایران با لبخند همیشگی‌اش ضمن حضور در جایگاه، با ابراز خرسندی از حضور در چنین مراسمی خاطرنشان کردند: همواره آرزوی شادی و سلامتی برای یکایک شما عزیزان دارم و امیدوارم جوانان همچون همیشه در تمامی عرصه‌ها به خصوص فرهنگ و هنر این مرز و بوم موفق و سربلند باشند.

در ادامه دکتر سرسنگی رئیس تماشاخانه ایرانشهر نیز با تشکر از حضور همیشگی هنرمندان و اهالی رسانه در آئین‌های آغازین نمایش اظهار کرد: شما عزیزان سرمایه اصلی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر هستید و ما به عنوان خدمتگذاران فرهنگی تنها تلاش می‌کنیم تا بستری در خور برای حضور شما عزیزان فراهم نمائیم و خیلی خوشحالم که امشب شاهد افتتاح نمایشی از یکی از هنرمندان خوب و جوان کشور بنام صابر ابر هستیم و من اعتقاد جدی دارم باید در کنار سایه و تجاربی که بزرگان تئا‌تر در کشور ما اندوخته و بجا گذاشته‌اند توجه ویژه‌ای به نسل جوان داشته باشیم و خوشحالم که امشب در کنار سایر جوانانی که در این تماشاخانه کارهای خوبی را به صحنه برده‌اند یکی از هنرمندان مستعد و صاحب نام کشور بنام صابر ابر نیز کارگردانی این نمایش را بر عهده دارند.

در پایان مدیر عامل خانه هنرمندان ایران با دعوت از شهلا ریاحی برای نواختن زنگ افتتاح نمایش «۲۱ بار مردن در ۳۰ روز» گفت: حضور ایشان مایه مباهات مجموعه تماشاخانه ایرانشهر و گروه نمایشی و حضور گرم شما عزیزان مایه قوت قلب و خوشنودی جامعه تئا‌تر کشور خواهد بود.

اجراهای نمایش «۲۱ بار مردن در ۳۰ روز» به کارگردانی صابر ابر به طور رسمی از ساعت ۲۰: ۳۰ عصر چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه با حضور هنرمندانی چون؛ پرویز پورحسینی، حمیدپورآذری، محمد یعقوبی، آیدا کیخایی، رضا گوران، سجاد افشاریان، روح الله جعفری، اردلان شجاع کاوه، جواد اعرابی، الهام جعفری، هومن سیدی، جواد افشین‌نژاد، امیرحسین حریری، وحید لک، قاسم زارع، حبیب رضایی، عباس اقسامی، رضا معطریان و... در تماشاخانه استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغاز شد.

علاقمندان برای تماشای نمایش یاد شده می‌توانند با مراجعه به سایت مجموعه ایرانشهر به نشانی اینترنتی WWW. TAMASHAKHANEH. IR نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز