خبرگزاری کار ایران

علی عطشانی:

جشنواره امسال منظم است

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۱۷

بازار فیلم برای هر کشوری خشنود کننده است اما مطلوب‌تر از آن، خروجی این بازار است. به این معنا که کشورهای حاضر در جشنواره چه تعداد از فیلم‌های ما را خریداری می‌کنند.

ایلنا: علی عطشانی(کارگردان سینما) درخصوص نظم موجود در جشنواره امسال بیان داشت: دبیر جشنواره امسال با توجه به محدودیت زمانی، توانسته با برنامه ریزی دقیق، نظمی چشمگیر را به خصوص از لحاظ اکران فیلم‌ها در جشنواره ایجاد کند، که به عقیده من این برنامه ریزی باید در سال‌های آتی جشنواره هم اجرا شود.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، وی ادامه داد: ضروی است که دبیر جشنواره سال‌های مداوم در این سمت باقی بماند تا با ایده‌ای جدید و برنامه ریزی‌های ایشان در آینده جشنواره‌ای فرای تصور را شاهد باشیم.
کارگردان «آقای الف» همچنین در خصوص اکران دیجیتالی آثار گفت: اکنون که این قدم مثبت در سینما برداشته شده، نباید از تکنولوژی عقب ماند. همچنان که در سینماهای سایر کشور‌ها اکران فیلم به صورت دیجیتال و ۳۵ میلیمتری اتفاق می‌افتد. دسترسی به اکران دیجیتالی رضایت بخش بوده و امیدواریم شاهد پیشرفت‌های روز افزون در این زمینه باشیم.
عطشانی در رابطه با اکران فیلم خود در جشنواره امسال گفت: هنوز بازخورد مردم را ندیده‌ام و با تمام سختی‌ها و محدودیت امکانات و عدم تجارب قبلی در ساخت فیلم‌های سه بعدی پذیرای انتقادات مردم هستم و به یقین انتقاد‌هایشان سازنده است.
این کارگردان در پایان بازار فیلم را بسیار موثر بر آثار سینمایی هر کشوری دانست و خاطرنشان کرد: بازار فیلم برای هر کشوری خشنود کننده است اما مطلوب‌تر از آن، خروجی این بازار است. به این معنا که کشورهای حاضر در جشنواره چه تعداد از فیلم‌های ما را خریداری می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز