خبرگزاری کار ایران

معاون هنری ارشاد:

آیت الله مجتبی تهرانی شجاعانه بحث غنا را مطرح كرد

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۴۹

ایشان نگاه بسیار روشن بینانه به مباحث فقهی داشتند و با همین نگاه بحث غنا را در سال 77 مطرح كردند. من در محضر ایشان این مبحث را فرا گرفتم.

ایلنا:حمید شاه آبادی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است كه آیت الله مجتبی تهرانی در مطرح كردن مباحث فقهی همچون غنا شجاعانه حرف خود را می‌زدند.

حمید شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مراسم تشییع پیكر مرحوم آیت الله مجتبی تهرانی با اشاره به سابقه آشنایی خود با آن مرحوم گفت: ایشان از دوستان نزدیك پدر شهید ما حاج آقا شاه آبادی بودند و سالیانی هم درس و هم بحث امام خمینی (ره) بودند و خاطرات زیادی از تاملات ایشان در مكتب پدر وجود دارد. خود من از سال 74 تا 75 به مدت 4 سال درس خارج را در محضر ایشان بودم و در مدرسه علمیه مروی از شاگران ایشان بودم.

وی با تاكید بر ویژگی‌های شخصیتی مرحوم آیت الله مجتبی تهرانی افزود: ایشان چهره ای است كه بیش از آنكه به علمشون بشناسیم به عملشون باید بشناسیم. بسیار شخصیت متخلقی بودند و اگر چهره‌هایی همچون ایشان نبودند حوزه علمیه در تهران شكل نمی گرفت.

شاه آبادی ادامه داد: ایشان نگاه بسیار روشن بینانه به مباحث فقهی داشتند و با همین نگاه بحث غنا را در سال 77 مطرح كردند. من در محضر ایشان این مبحث را فرا گرفتم مرحوم آیت الله مجتبی تهرانی این بحث را با نگاهی شجاعانه مطرح كردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز