خبرگزاری کار ایران

حبیب رضایی و هانیه توسلی در قرار سیامک احصایی

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۷۱

نمایش «قرار»، با طراحی و کارگردانی سیامک احصایی و بازی حبیب رضایی و هانیه توسلی، در بخش ایران سی و یکمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر به صحنه می‌رود.

ایلنا: سیامک احصایی، که پیش از این نمایش «نامه‌هایی به تب» را در بیست و نهمین جشنواره تئا‌تر فجر به صحنه برده بود، با اشاره به جدید‌ترین اثر نمایشی خود با نام «قرار»، که در بخش ایران سی و یکمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر اجرا خواهد شد، گفت: در طراحی صحنه این نمایش بر خلاف دیگر طراحی‌هایی که داشته‌ام از شکل و شیوه عجیب و خاصی استفاده نکرده‌ام.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری جشنواره، وی که به همراه گروه نمایش مشغول تمرین برای اجرا در جشنواره است، در ادامه افزود: قصد دارم این نمایش را، که در آن طلا معتضدی به عنوان نویسنده، لیلا مدوم‌پور، آرش فصیح و سروناز نانکلی به عنوان گروه کارگردانی، آنکیدو دارش آهنگساز و محمدرضا حسین‌زاده به عنوان مدیر تولید همکاری دارند، سال آینده به اجرای عموم درآورم.
لازم به ذکر است، سیامک احصایی از طراحان صحنه و لباس برجسته در تئا‌تر و تلویزیون است که تاکنون نیز چندین جایزه را برای طراحی صحنه در تئا‌تر به خود اختصاص داده و علاوه بر این، به عنوان طراح پوس‌تر و بروشور با چندین گروه نمایشی نیز همکاری داشته است.
سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر از ۲۶ دی تا ۱۲ بهمن به دبیری سعید کشن‌فلاح برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز