خبرگزاری کار ایران

بنا بر اعلام رئیس هیات مدیره خانه‌سینما:

توحیدی، مختاری و خندان كوچكی، نمایندگان خانه‌سینما در شورای اصلاح اساسنامه شدند

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۱۴

قرار است 3 نفر ازسوی سازمان سینمایی، یك نفر نماینده رئیس جمهور دركنار ابراهیم مختاری، جمال خندان كوچكی و فرهاد توحیدی، اساسنامه‌ی خانه سینما را اصلاح كنند.

ایلنا: بعداز کشمشهای فراوان؛ سازمان سینمایی اعلام کرد به زودی نمایندگان خود را برای حضور در کمیته ۷ نفره اصلاح اساسنامه خانه سینما معرفی می‌کند. بدنیال اعلام این مطلب؛ فرهاد توحیدی(رئیس هیات مدیره خانه سینما) نیز اسامی نمایندگان خانه سینما را معرفی کرد.
توحیدی به خبرنگار ایلنا گفت: معرفی نمایندگان سازمان سینمایی برای حضور كمیته هفت نفره اصلاح اساسنامه خانه سینما؛ بدنبال دیدار نمایندگان خانه سینما و روسای اصناف با رئیس جمهوری انجام شد. پس از این دیدار مقرر شده بود؛ یک هیات متشکل از نمایندگان وزارت ارشاد خانه سینما و نماینده ویژه رئیس جمهوری؛ اساسنامه خانه سینما را بازخوانی و اصلاح کنند و وارد مورد اختلاف اصلاح شود.
وی ادامه داد: در مرحله بعد اساسنامه به شورای عالی سینما برود و بعد از تصویب بدون اشکال قانونی خانه سینما فعالیت خود را از سر بگیرد. در این کمیته هفت نفره، سه نفر از خانه سینما است و 3 نفر از سازمان سینمایی و یک نفر از ریاست جمهوری حضور خواهند داشت.
توحیدی با اشاره به نمایندگان خانه سینما در این شورا افزود: جمال خندان کوچکی(وکیل خانه سینما)، ابراهیم مختاری و من(فرهاد توحیدی) به عنوان نمایندگان خانه سینما در هیات حضور خواهیم داشت.
وی ادامه داد: ازنظر ما؛ خانه سینما یک موسسه قانونی است و تصور ما این است که از سال گذشته به این سو اقدامات ارشاد قانونی بودن خانه سینما را سلب نکرده است و شخصیت حقوقی خانه سینما حفظ شده است و ما هیچ مشکلی با اینکه روند فعالیت قانونی خانه سینما کامل شود و این خانه به فعالیت خود ادامه دهد؛ نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز