خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی جشنواره فیلم وعکس همراه تهران:

18 کارگاه آموزشی دیگر در دانشگاه های سراسر کشور برگزار خواهد شد

کد خبر : ۲۶۵۵۲

پنجمین کارگاه آموزشی جشنواره روز چهارشنبه 22 آذر در دانشگاه علوم اقتصادی برگزار خواهد شد.

ایلنا: حمید خانی، مدیر اجرایی جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در کارگاه آموزشی پردیس قم دانشگاه تهران از برپایی 18 کارگاه آموزشی دیگر در دانشگاه‌های تهران و دیگر استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگاه آموزشی فیلمسازی و عکاسی خلاق با تلفن همراه روز گذشته، با حضور حمید خانی مدیر اجرایی جشنواره و مهرداد اسکویی دبیر بخش فیلم و جمع بسیاری از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف شهر قم در پردیس بین‌المللی قم دانشگاه تهران برگزار شد. در بخش اول این جلسه مدیراجرایی جشنواره جزئیات برگزاری، بخش‌های مختلف جشنواره و زمانبندی فراخوان را برای حاضران تشریح کرد.

حمید خانی ضمن ابراز امیدواری از اینکه برگزاری کارگاه باعث شود آثار باکیفیت از سوی دانشجویان تولید و به جشنواره راه پیدا کند، گفت: دانشگاه قم چهارمین ایستگاه کاروان آموزشی جشنواره است و پس از این 18 کارگاه آموزشی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در دانشگا‌ های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی زمانبندی کارگاه‌ها را به طور متمرکز از ابتدای آذر تا نیمه دی‌ماه اعلام کرده و از همکاری خوب معاونت فرهنگی و خانه سینمای دانشگاهی ایران که نهایت همکاری را با ستاد برگزاری جشنواره داشته‌اند قدردانی کرد.

دبیر اجرایی جشنواره در بخش بعدی این نشست از حضور شرکت سامسونگ به عنوان اسپانسر کارگاه های آموزشی خبر داده و اظهار كرد: تا کنون در بخش عکس بیش از دو هزار قطعه عکس دریافت کرده‌ایم ولی در بخش فیلم با توجه به اینکه ساخت فیلم فرآیندی زمانبر است تعداد آثار رسیده به دبیرخانه از این تعداد کمتر است. امیدواریم که تا پایان مهلت ارسال آثار که 10 دی‌ماه است، شاهد ارسال آثار بیشتری باشیم چون کارگاه‌های آموزشی را با تاکید بر بخش فیلم طراحی کرده‌ایم.

وی در حاشیه این نشست به خبرنگار ما، گفت: با اینکه کارگاه‌های آموزشی در سطح دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و تعداد بسیاری از آثار تولید شده از دانشجویان خواهد بود ولی بخش مجزایی را برای دانشجویان در نظر نگرفته‌ایم. قطعا دانشجویان نگاه متفاوت‌تری نسبت به سایر اقشار جامعه دارند که انتظار می‌رود در آثار تولید شده به طور شاخص قابل مشاهده و تامل باشد.

وی برای ارزیابی استقبال دانشجویان از کارگاه‌های آموزشی، گفت: تا کنون شاهد استقبال خوب دانشجویان از این کارگاه‌های آموزشی بوده‌ایم. نزدیک به یک هزار دانشجو طی پنج کارگاه گذشته آموزش دیده‌اند و اگر بخواهم این دانشگاه‌ها را با هم مقایسه کنم باید بگویم شور و اشتیاق دانشجویان یاسوج بسیار زیاد بود و در قم هم شاهد فضایی متفاوت‌تر نسبت به دانشگاه‌های دیگر بودیم.

پنجمین کارگاه آموزشی جشنواره روز چهارشنبه 22 آذر در دانشگاه علوم اقتصادی برگزار خواهد شد. عموم علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام از طریق خانه سینمای دانشگاهی، امور فرهنگی دانشگاه و یا دبیرخانه جشنواره به شماره 88894255 اقدام کنند. ارسال آثار از طریق سایت جشنواره به آدرس WWW.TFPF.MOVI انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز