خبرگزاری کار ایران

«اتحادیه موسسات فعال ویدئورسانه» تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۸۹

«اتحادیه موسسات فعال ویدئورسانه» در واکنش به رفتارهای غیر حرفه‌ای و سوء استفاده از تشکل صنفی اتحادیه موسسات ویدئورسانه و مخالفت با رانت خواری صورت گرفته از سوی برخی از موسسات تشكیل شده است.

 ایلنا، «اتحادیه موسسات فعال ویدئورسانه» تشکیل می‌شود.

 به گزارش ایلنا،علی اسدزاده مدیر موسسه تصویرگس‌تر پاسارگاد با اعلام این خبر گفت: ‌ این تصمیم در جلسه‌ای که در روز شنبه ۱۸ آذرماه با حضور جمعی از مدیران موسسات ویدئو رسانه‌ای که بیشترین فعالیت را در زمینه آثار سینمایی و بیشترین سهم را در بازار شبکه نمایش خانگی دارند، گرفته شد.


وی ادامه داد: ‌ «اتحادیه موسسات فعال ویدئورسانه» در واکنش به رفتارهای غیر حرفه‌ای و سوء استفاده از تشکل صنفی اتحادیه موسسات ویدئورسانه و مخالفت با رانت خواری صورت گرفته از سوی برخی از موسسات که این روز‌ها به خاطر قطع رانت‌های دریافتی با فرافکنی و جوسازی به دنبال برقراری مجدد این رانت‌ها هستند، تشکیل می‌شود.
اسدزاده با اشاره به اقدامات اخیر برخی از مدیران موسسات ویدئورسانه خاطرنشان کرد: اعضای موسسات فعال ویدئورسانه از حرکات اخیر برائت جسته و راهکار را ایجاد تشکل تخصصی فعالان واقعی شبکه نمایش خانگی می‌داند و مقرر شد مقدمات تأسیس «اتحادیه موسسات فعال ویدئورسانه» پیگیری شود تا در اسرع وقت نسبت به ثبت قانونی آن، اقدامات مقتضی صورت پذیرد.
مدیر موسسه تصویرگس‌تر پاسارگاد با تأکید بر اینکه این تصمیم با هدف ایجاد فرصت منصفانه برای کلیه اعضاء و حمایت از سینمای ایران گرفته شده از اعلام اسامی این موسسات ویدئورسانه طی روزهای آینده خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز