خبرگزاری کار ایران

کیومرث پوراحمد با اشاره به وضعیت این روزهای سینما اعلام کرد:

فیلم بهانه است، عده‌ای به دنبال نابودی کل سینما هستند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۶۲

از مدت‌ها پیش یک طراحی منظم برای نابودی سینمای ایران صورت گرفته و اعتراض به این فیلم کاملا بهانه است. جواد شمقدری و تیم مدیریتی وی مدت ها قبل از آغاز دوران مدیرتیشان تمام تلاش خود را کردند تا فیلمسازانی که استخوان خرد کرده‌اند را کنار بگذارند تا فیلم‌های قوی ساخته نشود.

ایلنا: کیومرث پوراحمد(کارگردان سینمای ایران) معتقداست که جوسازی‌های اخیر علیه یک فیلم فقط بهانه است و گروهی با یک برنامه‌ریزی حساب شده به دنبال نابودی و تعطیلی کل سینما هستند.

کیومرث پوراحمد در گفتگو باخبرنگار ایلنا با اشاره به فیلم من مادر هستم به کارگردانی فریدون جیرانی؛ گفت: این فیلم بسیار اخلاقی است و هر گونه اعتراضی به این فیلم از بدخواهی و نقشه‌های شومی است که با هدف تعطیلی سینما طراحی شده است.

وی ادامه داد: باید جسارت فریدون جیرانی و غلامرضا موسوی را در ساخت این فیلم تحسین کرد زیرا این فیلم برای خانواده‌های مسلمان ایرانی فیلم خوبی است.

کیومرث پوراحمد با تاکید براینکه اعتراضات فیلم من مادر هستم فقط یک بهانه است، گفت: از مدت‌ها پیش یک طراحی منظم برای نابودی سینمای ایران صورت گرفته و اعتراض به این فیلم کاملا بهانه است. جواد شمقدری و تیم مدیریتی وی مدت‌ها قبل از آغاز دوران مدیرتیشان تمام تلاش خود را کردند تا فیلمسازانی را که در سینماهای آن استخوان خرد کرده‌اند؛ کنار بگذارند تا فیلم‌های قوی ساخته نشود.

وی ادامه داد: نتیجه عملکرد آنها ساخت فیلم‌های یک بار مصرف و بی خاصیت شد و بودجه‌ها به کسانی داده شد که به اصطلاح خودی بودند اما آثاری که ساخته شد فقط یک بار مصرف بود.

پور احمد با اشاره به لزوم اتحاد سینماگران گفت: در هر صنفی آدم خوب و بد وجود دارد در صنف ما نیز آدم‌هایی که فقط به فکر منافع شخصی خود هستند؛ وجود دارد اما ما باید با هم متحد باشیم و سینما را حفظ کنیم زیرا اگر سینما از بین برود حتی آن کارگردان سودجو نیز وجود نخواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز