خبرگزاری کار ایران

بازدید ۷ ساعته سینماگران از مناطق زلزله‌زده به پایان رسید

پرویز پرستویی، کمال تبریزی، سیدرضا می‌رکریمی، مازیار میری و رویا تیموریان با حضور در روستا‌های جیقه، ولیلو، چای‌کندی، باجاباج، چوپانلار از توابع شهرستان هریس، گونجیک در جریان مشکلات زلزله‌زدگان قرار گرفتند.

ایلنا: سینماگران در دومین روز حضورشان در استان آذربایجان شرقی، به مناطق زلزله‌زده رفتند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز پرستویی، کمال تبریزی، سیدرضا می‌رکریمی، مازیار میری و رویا تیموریان صبح دوشنبه با حضور در روستا‌های جیقه، ولیلو، چای‌کندی، باجاباج، چوپانلار از توابع شهرستان هریس، گونجیک از توابع اهر و میرزا‌علی‌کندی و چخماق بلاغ از توابع ورزقان ضمن همدردی با بازماندگان و آسیب‌دیدگان زلزله در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفتند.
پس از این بازدید که بیش از ۷ ساعت به طول انجامید سینماگران در جلسه‌ای با حضور مسئولین محلی شرکت کردند.
در این جلسه کمال تبریزی از اعضای ستاد کمک‌رسانی سینماگران به زلزله‌زدگان آذری با بیان اینکه ما به نمایندگی از همه جامعه سینمای ایران در اینجا حضور داریم گفت: بسیاری از این عزیزان علاقه داشتند در این سفر ما را همراهی کنندکه متاسفانه می‌سر نشد.
وی ادامه داد: بنا داریم در سفر‌های آتی گروه‌های دیگری از سینماگران را برای ابراز همدردی با بازماندگان زلزله به منطقه اعزام کنیم.
این کارگردان همچنین از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به خاطر همکاری‌های نزدیکی که با ستاد کمک‌رسانی سینماگران در این سفر دو روزه به عمل آورد قدردانی کرد.

سینماگران اعزامی به مناطق زلزله‌زده عصر روز گذشته(دوشنبه؛ 6 شهریور) به تهران بازگشتند.

بنابر اعلام سیدرضا میرکریمی دیگر عضو این ستاد، پس از تشکیل جلسه و بررسی نیاز‌سنجی که در این بازدید به عمل آمد، اقدام سینماگران برای هزینه کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده طی روز‌های آینده اعلام خواهد شد.
هنرمندان حاضر پس از انجام این بازدید بر لزوم ادامه کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان تاکید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز