خبرگزاری کار ایران

جمال شورجه و علیرضا سجادپور در میان داوران جشنواره اتحاد

جمال شورجه و علیرضا سجادپور به عنوان کار‌شناسان ویژه داوری کمیته آثار تلویزیونی چهارمین جشنواره بین‌المللی اتحاد (رادیو و تلویزیون‌های اسلامی) انتخاب شدند.

ایلنا: در چهارمین دوره برگزاری این رویداد فرهنگی جهان اسلام تعدادی از چهره‌های فرهنگی و هنری شناخته ایران و کشورهای اسلامی در هیئت‌های انتخاب و داوری جشنواره حضور دارند.

به گزارش ایلنا به نقل از دبیرخانه جشنواره بین‌المللی اتحاد (تولیدات رادیو و تلویزیون‌های اسلامی)، مسئولیت دبیری کمیته آثار تلویزیونی چهارمین جشنواره اتحاد را محمد مهدی سنایی نیک، تهیه کننده با سابقه تلویزیون عهده دار است و اعضای کمیته انتخاب عبارتند از: یاسر الحیدری کار‌شناس رسانه از کشور عراق، علی ارسلان مدیر مرکز آموزش Ucmt لبنان، علی اکبر شیرازی کار‌شناس رسانه‌های عربی از ایران و محمد رحمتی مدیر تولید شبکه تلویزیونی تمدن افغانستان.
همچنین آثار برگزیده کمیته انتخاب توسط اعضای هیئت داوری شامل علی الضاهر مدیر مؤسسه فرهنگی هنری رسالات لبنان، خالد شو‌کات مدیر جشنواره فیلم‌های عربی رتردام از کشور تونس، راشید آنارال کارگردان ترکیه‌ای، مورد بررسی و قضاوت نهایی قرار خواهند گرفت.
کار‌شناسان ویژه برنامه‌های نمایشی چهارمین جشنواره اتحاد نیز جمال شورجه از فیلمسازان برجسته ایرانی و علیرضا سجادپور معاون امور فعالیت‌های سینمایی و سمعی و بصری سازمان سینمایی هستند و دکتر حسن عابدینی، مدیر کل اخبار خارجی صدا و سیما نیز به عنوان کار‌شناس ویژه برنامه‌های خبری معرفی شده است.
در فهرست اسامی دست اندرکاران کمیته آثار رادیویی جشنواره نام ولی اله قره قانی (مدیر رادیو ژاپنی معاونت برونمرزی صدا و سیما) به عنوان مسئول کمیته و همچنین عبدالغنی بستانی از مدیران اسبق صدا و سیما و کار‌شناس رادیو عربی، سیامک کاکایی مدیر رادیو کردی معاونت برون مرزی صدا و سیما و بهرام رحمانی کار‌شناس با سابقه جشنواره‌های رادیو از کشور ایران به عنوان اعضای هیئت انتخاب دیده می‌شود.
اعضای هیئت داوری کمیته آثار رادیویی جشنواره را سید عباس رضوی کار‌شناس رسانه‌های عربی و از مدیران سابق صدا وسیما، شهریار کرمی داور با سابقه جشنواره‌های رادیو، طلال حاطوم مدیر رادیو الرسالة لبنان و علی الأنصاری کار‌شناس و برنامه ساز عراقی تشکیل می‌دهند.
علی اکبر عین اللهی مدیر امور عمومی شبکه العالم نیز همچون دوره‌های پیشین جشنواره اتحاد مسئولیت کمیته پایگاه‌های اینترنتی را عهده‌دار است و در کمیته داوری این بخش احمد سجادی کار‌شناس سایت‌های اینترنتی از افغانستان، بهروز ناصری کار‌شناس سایت‌های اینترنتی از ایران، ابو محمد عبد مدیر سایت المنار لبنان، ازهر خفاجی مدیر سایت نهرین نت عراق و عباس مجتهدی کار‌شناس برجسته سایت‌های اینترنتی حضور دارند.
جشنواره اتحاد را اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی که مقر اصلی آن در تهران است برگزار می‌کند و چهارمین دوره آن امسال از تاریخ دوم تا چهارم مهرماه در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران همزمان با «مجمع عمومی روسای شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی عضو اتحادیه» و نیز چهارمین «بازار فیلم اسلامی» برگزار می‌شود.
اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی بیش از ۱۹۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی و موسسات رسانه‌ای را در کشورهای مختلف اسلامی در زمره اعضای خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز