خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل برج میلاد اطمینان داد:

هیچ پارازیتی روی ماهواره‌ از برج میلاد ارسال نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۵۶

حضور نیروی انتظامی و گشت ارشاد در برج میلادباعث کاهش تماشاگران و استفاده کنندگان از کنسرت نشده است‌/ما امسال به دستور قالیباف قیمت‌ها سالن‌ها را در برج میلاد افزایش نداده‌ایم.

ایلنا: مدیرعامل برج میلاد  اعلام کرد‌ که هیچ پارازیتی روی شبکه‌های ماهواره‌ای از طرف برج میلاد ارسال نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هوشیار پارسیان(مدیرعامل برج میلاد) صبح امروز(28 آبان) در نشست خبری در پاسخ به سوالی پیرامون ارسال پارازیت بر روی شبکه‌های ماهواره‌ای از برج میلاد گفت‌: هیچ پارازیتی بر روی شبکه‌های ماهواره‌ای از برج میلادارسال نمی‌شود زیرا برج میلاد یک برج مخابراتی است و نصب دستگاهی که سیگنال پارازیت را ارسال کند با فعالیت‌های مخابراتی برج در تناقص است و نصب این دستگاه در فعالیت‌های جاری مخابراتی اشکال ایجاد می‌کند‌.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره حضور گشت ارشاد و برخورد آن با هنرمندان در برج میلاد گفت‌: نیروی انتظامی و گشت ارشاد در مکان‌های عمومی حضور پیدا می‌کنند و برج میلاد نیز  یک مکان عمومی است که در آن گشت ارشاد حضور پیدا می‌کند.

پارسیان ادامه داد: ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که ساختار فرهنگی مشخصی دارد و نیروی انتظامی براساس همین ساختار عمل می‌کند‌ اما باید بگویم حضور نیروی انتظامی و گشت ارشاد باعث کاهش تماشاگران و استفاده کنندگان از کنسرت نشده است‌.

وی درباره برگزاری جشنواره فیلم فجر در تهران و افزایش قیمت سالن‌های برج میلاد گفت‌: ما امسال به دستور قالیباف شهردار تهران قیمت‌ها را در برج میلاد افزایش نداده‌ایم و همچنین نرخ بلیط کنسرت‌ها افزایش پیدا نکرده وحتی برای کنسرت‌هایی با محتوای موسیقی ملی ۵۰ درصد تخفیف ارایه می‌شود‌.

وی ادامه داد‌: براساس آنچه ارشاداعلام کرده برج میلاد به عنوان کاخ جشنواره فیلم فجر است. مدیران و دبیران سی یکمین جشنواره فیلم فجر نیز باما صحبت کردند البته هیچ درخواست تخفیفی تاکنون به ما ارایه نشده است اما اگر ارایه شود بررسی می‌کنیم‌. ‌

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز