خبرگزاری کار ایران

تدین صدوقی؛ دبیر جشنواره «رپرتوار تئا‌تر خیابانی و نقد» شد

سیدعلی تدین صدوقی در حکمی از سوی مهدی محمود اقدم معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ تهران به عنوان دبیر اولین جشنواره رپرتوار تئا‌تر خیابانی و نقد انتخاب شد.

ایلنا: سیدعلی تدین صدوقی روزنامه نگار، نویسنده، کارگردان و منتقد تئا‌تر ایران، طی حکمی از سوی مهدی محمود اقدم معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ تهران به عنوان دبیر اولین جشنواره رپرتوار تئا‌تر خیابانی و نقد انتخاب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی اولین جشنواره رپرتوار تئا‌تر خیابانی و نقد، دبیر این جشنواره در خصوص برگزاری این رخداد هنری گفت: ایده اولیه این جشنواره توسط مهدی محمود اقدم ارائه و پس از تکمیل تبدیل به شکل فعلی شد و در این مسیر همفکری، همیاری، حمایت‌های معنوی و مادی و پشتیبانی‌های بی‌شائبه معاونت اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ تهران سبب خواهد شد تا این رویداد به شکلی پربار و باشکوه برگزار و زمینه ساز گسترش رویدادهای مهم و اثر بخش مشابه در سایر مناطق شهر تهران شود.

به گفته تدین صدوقی اولین جشنواره رپرتوار تئا‌تر خیابانی و نقد در نوع خود به دلیل همگونی و برگزاری جلسات نقد وبررسی حضوری در محله‌ها منحصر به فرد بوده واز تاثیر بسزایی در خصوص ارتباط با مخاطبان وتماشاچیان برخوردار خواهدبود. همچنین علیرضا دهقانی به عنوان دبیر اجرایی جشنواره، مریم جعفری حصارلو ناظر کیفی و مصطفی محمودی با سمت مشاور رسانه‌ای و اطلاع رسانی و مدیر برگزاری جلسات نقدوبررسی جشنواره در این رویداد فرهنگی هنری مشارکت خواهند داشت.

اولین جشنواره رپرتوار تئا‌تر خیابانی و نقد در هفته آخر شهریور ماه سالجاری ودر ۱۷ محله منطقه ۱۱ تهران برگزار خواهد شد.

به گفته سید علی تدین صدوقی متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند برای در یافت فراخوان به روابط عمومی تئا‌تر شهر، خانه تئا‌تر و یا دفتر آموزش شهروندی شهرداری منطقه ۱۱ مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز