خبرگزاری کار ایران

علی نصیریان؛ «کلمه، سکوت، کلمه» را افتتاح می‌كند

زنگ افتتاحیه نمایش «کلمه، سکوت، کلمه»، توسط علی نصیریان روز یکشنبه پنجم شهریور ماه ساعت 20 با حضور مسئولان، هنرمندان، اصحاب رسانه و پیشکسوتان حوزه تئاتر نواخته می‌شود.

ایلنا: علی نصیریان در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر؛ زنگ افتتاح نمایش «کلمه، سکوت، کلمه» را می‌نوازد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، در آیین افتتاح نمایش «کلمه، سکوت، کلمه» به کارگردانی «مائده طهماسبی» حضور هنرمندان، پیشکسوتان و فعالان عرصه هنرهای نمایشی تنها با ارائه کارت دعوت امکان‌پذیر است. همچنین خبرنگاران و دیگر اصحاب رسانه می‌توانند آزادانه در این مراسم شرکت کنند.

پیش از این نیز «عزت‌الله انتظامی»، «علی رفیعی» و «داوود رشیدی» برای نمایش آمدیم، رفتیم، نبودید، زنده یاد استاد «حمید سمندریان» برای نمایش‌های مکبث، عجایب‌المخلوقات و پدرخوانده ناپلی، «ولی‌الله شیراندامی» برای نمایش پس از سقوط، «قطب‌الدین صادقی» برای نمایش شب روی سنگ‌فرش خیس و «ستاره اسکندری» برای نمایش 33% نیل سایمون، زنگ آیین افتتاح نواخته و به ایراد سخنرانی پرداخته‌اند.

«کلمه، سکوت، کلمه» نمایشی براساس سه نمایشنامه نوشته «دیوید آیوز» با دراماتورژی «فرهاد آئیش» است که در آن علاوه بر آئیش بازیگرانی چون مریم سعادت، رامین ناصرنصیر، فرشته صدرعرفایی، سعید چنگیزیان، سینا رازانی، امیرحسین رستمی، شبنم فرشادجو، مهسا طهماسبی، سهیل پیغمبری و امیر صارمی نقش آفرینی می‌کنند.

اجرای عموم نمایش «کلمه، سکوت، کلمه» ساعت 20 روز دوشنبه ششم شهریورماه سال جاری در سالن استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز