خبرگزاری کار ایران

حمیدرضا نعیمی:

اسب عصاری مخاطب را از سیاستهای پنهان جنگ افروزان آگاه می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۵۰

نعیمی: سعی داشته‌ام با کمک دیگر بازیگران نمایش یعنی آقای مهران امام‌بخش و سرکار خانم نرگس امینی به دور از شعار زدگی چهره‌ای جدید از ایرانیان جان برکف در آن دوران سخت را ارائه دهم.

ایلنا: اجرای عمومی نمایش اسب عصاری به کارگردانی میلاد نیک‌آبادی از دوشنبه، 1 آبان ماه، در تالار مهر حوزه هنری آغاز شده است. حمیدرضا نعیمی كه به تازگی بازی در اجرای مجدد نمایش‌های ددالوس و ایكاروس به كارگردانی همایون غنی‌زاده را پشت سر گذاشته در این نمایش همكاری دارد.

به گزارش ایلنا، رضا نعیمی كه به عنوان دراماتورژ و یکی از بازیگران نمایش اسب عصاری با گروه همكاری می‌كند، در باره نمایش، گفت: نمایش اسب عصاری نگاهی تازه و البته دردناک از جنایت‌های حزب بعث به رهبری صدام حسین در هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران و همچنین قومیت مردمان کرد در خاک عراق است.

وی افزود: طرح انفال برنامه‌ای گسترده و یک نسل‌کشی فجیع علیه مردمان مظلوم کرد و نابودی آنها بود که در خلال آن 182 هزار زن و مرد و کودک به خاک و خون کشیده شدند.

این بازیگر تئاتر، اضافه کرد: کاوه مهدوی با نگارش نمایشنامه و میلاد نیک آبادی با کارگردانی آن در وضعیت کنونی جهان امروز و مخصوصا خاورمیانه که درگیر پدیده مذموم جنگ است با انتخابی هوشمندانه مخاطب را نسبت به لایه‌های پنهان سیاست‌های جنگ افروزان آگاه کرده که امید است گذشته از مباحث زیبایی شناسانه یک اثر تئاتری در مبحث اندیشیدگی نیز مسئولانه گام برداشته باشند.

نعیمی، تصریح کرد: نقشی که من در این اثر ایفاگر آن هستم یکی از خیل هزاران قربانی جنگ هشت ساله است که سعی داشته‌ام با کمک دیگر بازیگران این اثر یعنی آقای مهران امام‌بخش و سرکار خانم نرگس امینی به دور از شعار زدگی چهره‌ای جدید از ایرانیان جان برکف در آن دوران سخت را ارائه دهم.

نمایش اسب عصاری همه روزه به جز شنبه‌ها راس ساعت 18 در تالار مهر حوزه هنری به روی صحنه می‌رود و مدت زمان آن نیز 60 دقیقه با بهای بلیط هفت هزار تومان است. همچنین شماره تلفن 09355351830 برای رزرو بلیط این نمایش در نظر گرفته شده و بنا به اعلام امور اطلاع رسانی و روابط عمومی گروه، سازمانها و نهادها نیز می‌توانند با هماهنگی قبلی اجراهای ویژه از این نمایش برای کارکنان خود در نظر بگیرند.

سایر عواملی که در نمایش اسب عصاری با میلاد نیک آبادی همکاری می‌کنند عبارتند از: دستیاران کارگردان: جعفر کرمانی و یوسف رستمی، منشی صحنه: شیما شریفی، طراح صحنه: رضا مهدی‌زاده، طراح لباس: حمیدرضا نعیمی، طراح پوستر و بروشور: امیر رجبی، موسیقی: بهنام رحیمی، عکس: فهیمه حکمت‌اندیش، مشاور اطلاع رسانی و تبلیغات: مصطفی محمودی، امور ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی: نساء نیکو، ندا تهرانی و لاله محمودی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز