خبرگزاری کار ایران

ابوالفضل جلیلی:

جشنواره فیلم اولی‌ها محل شناسایی استعدادهای جوان است

تفکیک کردن ارزش گذاری و قضاوت فیلمهای فیلم سازان فیلم اولی اقدام مناسب و درستی است که بهتر استعداد این حوان‌ها شناخته می‌شود.

 ایلنا:ابوالفضل جلیلی کارگردان سینمای ایران در گفت‌و‌گو با ستاد خبری جشنواره فیلم اولی‌ها در باره تاثیرات برگزاری این جشنواره گفت: هر جشنواره‌ای بر اساس ضرورتی شکل می‌گیرد. برای جوان‌ها کارهای زیادی می‌توانیم انجام بدهیم تا استعداد‌هایشان شناسایی شود. تفکیک کردن ارزش گذاری و قضاوت فیلمهای فیلم سازان فیلم اولی اقدام مناسب و درستی است که بهتر استعداد این حوان‌ها شناخته می‌شود.


 به گزارش ایلنا سازنده حافظ با اشاره به لزوم حمایت از فیلم سازانی که در فیلم اولشان استعداد و توانایی خود را بروز داده‌اند متذکر شد: موقعی که این جشنواره با نگاه تخصصی برگزار می‌شود باید به این نکته خوشبین باشیم که این حرکات با برنامه انجام می‌شود و سینمای جوان به عنوان متولی هدایت فیلمسازان جوان با توجه به اینکه به تازگی مسئولیت حمایت از تولید فیلم‌های فیلم ساران جوان در حوزه حرفه‌ای نیز به این نهاد واگذار شده است بتواند از میان استعدادهای موجود نیروهای خوبی را برای آینده سینمای ایران تربیت کند.

نخستین جشن فار غ التحصیلی و جشنواره فیلم اولی‌ها از ۲۳ تا ۲۶ شهریور ماه در تهران اردوگاه شهید باهنر توسط انجمن سینمای جوانان ایران و به دبیری هاشم میرزاخانی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز