خبرگزاری کار ایران

با حکم رئیس بنیاد،

اعضای جدید بنیاد ایرانشناسی منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۹۷

فتح‌اله مجتبایی، رضا داوری‌اردکانی، غلامرضا اعوانی، محمدحسن نامی، حکمت‌اله ملاصالحی، محمدرضا مخبر دزفولی و غلامعلی حداد عادل به عنوان اعضای بیناد ایرانشناسی منصوب شدند.

ایلنا: اولین نشست رسمی هیئت امنای بنیاد ایران‌شناسی، در دورِ جدید، با حضور آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای، ریاست بنیاد و تمامی اعضای حقیقی هیئت امنای بنیاد ایران‌شناسی و غلامعلی حدادعادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، به عنوان عضو حقوقی، برگزار شد.
به گزارش ایلنا، در این جلسه آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای پس از خیر مقدم به حاضران و ذکر خیری از مؤسس بنیاد، مرحوم دکتر حسن حبیبی، به دلایل ضرورت تشکیل این بنیاد و اهمیت فرهنگی، اجتماعی و راهبردی آن در راستای حفظ استقلال ملی و شناخت و معرفی هویت ایرانی- اسلامی ملت بزرگ ایران پرداختند. همچنین اعضای دورِ جدید فتح‌اله مجتبایی، رضا داوری‌اردکانی، غلامرضا اعوانی، محمدحسن نامی، حکمت‌اله ملاصالحی و محمدرضا مخبر دزفولی احکام خود را از ریاست بنیاد ایران‌شناسی دریافت کردند.
در ادامة این نشست اعضای هیئت امنای بنیاد ایران‌شناسی به بحث و بررسی درخصوص اقدامات ضروری و اولیه پرداختند و درخصوص احیای بنیاد و گسترش و عمق‌بخشی به کارهای پژوهشی، ارتباطی و بین‌المللی آن مطالبی را بیان کردند. همچنین پس از صرف نهار این جلسه ادامه یافت و تصمیمات مذکور برای اجرا به مدیریت امور اجرایی ابلاغ شد و صورتجلسة امور اداری و مالی نیز به تصویب حاضران رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز