خبرگزاری کار ایران

۱۲۰ ویژه برنامه فرهنگی هنری برای روزهای پایانی هفته

همزمان با روزهای پایانی هفته نخست مهر ماه بیش از ۱۲۰ ویژه برنامه از سوی مراکز فرهنگی هنری پایتخت برگزار می‌شود.

ایلنا: در تعطیلات پایان هفته جاری بازارچه صنایع دستی و هنرهای خانگی با عنوان ایوان هنر در فرهنگسرای ملل برپا خواهد بود و همچنین فیلم سینمایی کلاه قرمزی و بچه ننه در فرهنگسرای هنگام و گلستان اکران می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش جشن تولد سه قلو‌ها ویژه کودکان و نوجوانان، پایان هفته در فرهنگسرای ابن سینا، نمایش دو کلمه حرف حساب، ۱۴ مهر در فرهنگسرای فردوس و نمایش پلنگ تیزدندان تا پایان هفته در سالن آمفی تئا‌تر نور از دیگر برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری پایتخت در هفته نخست مهر ماه است.
نمایشگاه عکسی به مناسبت هفته دفاع مقدس با عنوان گذر نقش‌ها در نگارخانه پردیسان و کارگاه نقاشی به همین مناسبت تا پایان هفته در نگارخانه آفرینش نور برپا خواهد بود. همچنین نگار گذر خانه فرهنگ پامچال با عنوان از فشنگ تا قلم به موضوع دفاع مقدس اختصاص دارد.
نمایشگاه تصویرسازی با عنوان من و مامانم تا پایان هفته در نگارخانه شفق، نمایشگاه معرق با عنوان چوب و نقش در نگارخانه ابوسعید و نمایشگاه عکس از لحظات معنوی حج تا ۱۴ مهر در نگارخانه مهر از دیگر برنامه‌های نمایشگاهی آخر هفته جاری است.
برنامه مشاوره برای پیشگیری از جرائم سایبری با همکاری پلیس فتا تا ۱۳ مهر در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود. علاوه بر این کتابخانه دکتر شهیدی، روز ۱۲ مهر میزبان نشست شرح و تفسیر غزلیات حافظ با حضور دکتر ولیئی است.
علاقه مندان می‌توانند جهت دریافت فهرست کامل برنامه‌ها به پایگاه اینترنتیwww. farhangsara. ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات ویژه برنامه‌های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز