خبرگزاری کار ایران

ویژه برنامه‌های دهه کرامت در منطقه ۱۵ اجرا می‌شود

شهردار منطقه ۱۵ از اجرای ویژه برنامه‌های دهه کرامت در منطقه با هدف ترویج فرهنگ رضوی خبر داد.

ایلنا: شهردار منطقه ۱۵ گفت: اجرای طرح «نسیم رضوی» با طراحی و ارسال پیامک با محوریت حکمتهای رضوی و جملات کوتاه به ائمه جماعات، مدیران محلات، ‌نخبگان محلی و...، ‌برگزاری جشن تکلیف ویژه دختران کارکنان شهرداری منطقه که به سن تکلیف رسیده‌اند، ‌برپایی نمایشگاهی از آثار خوشنویسی و هنرهای تجسمی با محوریت حضرت امام رضا (ع)، ‌حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ تحت عنوان قطعه‌ای از بهشت از جمله برنامه‌های اجرایی در این زمینه است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری؛ صفوی خاطر نشان کرد: این منطقه همچنین نسبت به برگزاری سه تور نمونه گردشگری در طول دهه کرامت به مقصد امامزاده صالح و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی، برگزاری جشن‌های «مهر هشتم» در ۲۰ مسجد در سطح محلات بیستگانه، ‌برپایی نمایشگاه عکس تحت عنوان «کریم کریمان» با عکس‌هایی از حرم مطهر امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ، ‌هویت بخشی بصری شهر در معابر، ‌میادین اصلی، ‌ساختمان‌های ستادی و بوستان‌های شاخص محلات و تهیه و توزیع محصولات فرهنگی اقدام نموده است.
شهردار منطقه هدف از اجرای برنامه‌های دهه کرامت را پاسداشت شعائر اسلامی، ‌تاکید بر برگزاری اعیاد جشن و سرور آل محمد (س) ‌، ‌ارتقاء نشاط اجتماعی شهروندان یاد کرد و افزود: محتوای برنامه‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر مردمی بودن، ‌برترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی، ‌سیره عملی امام رضا (ع)، تقویت مهارتهای زندگی مبتنی بر جنبه‌های زیبایی سیره و سنت رضوی تاکید دارد.
وی یادآور شد: در برگزاری مراسم‌های جشن، ‌نشاط و شادی دینی، ‌تعامل و مشارکت جدی با مساجد، گروه‌های مردمی، ‌شورایاران و رعایت حدود شرعی و قانونی به عنوان یک اصل مهم قلمداد خواهد شد.
به منظور گرامیداشت دهه کرامت، ‌در طول این ایام دو مجموعه فرهنگی و ورزشی در منطقه به نام‌های امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) ‌تغییر نام می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز