خبرگزاری کار ایران

30 خبرنگار "زیر سایه خورشید" را پوشش می‌دهند

در راستای گسترش و نشر فرهنگ رضوی همزمان با حضور خدام حرم رضوی در استان کرمان سی خبرنگار و عکاس، انعکاس خبری برنامه های جشنواره" زیر سایه خورشید " را بر عهده دارند.

 ایلنا: در راستای گسترش و نشر فرهنگ رضوی همزمان با حضور خدام حرم رضوی در استان کرمان سی خبرنگار و عکاس، انعکاس خبری برنامه های جشنواره" زیر سایه خورشید " را بر عهده دارند.

به گزارش ایلنا به نقل روابط عمومی ستاد برگزاری جشنواره، انکوتی مدیر روابط عمومی ستاد برگزاری جشنواره با اشاره به نقش و تاثیر و اهمیت حوزه رسانه در اثر بخشی و گسترش فعالیت های فرهنگی مذهبی گفت: ستاد خبری جشنواره معنوی و مردمی "زیر سایه خورشید " در استان کرمان تشکیل شده است.

وی با اعلام اینکه 30 خبرنگار و عکاس خبری از شهرستان های کرمان، بردسیر و بم با ستادخبری جشنواره " زیر سایه خورشید "همکاری می کنند، خاطر نشان کرد: با بهره مندی از رابطان موثر رسانه ای به خوبی می توان استقبال مردم کرمان از برنامه های ویژه دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) و فضای شور و نشاط معنوی مردم و مسئولان در استان را با ویژگی بومی به تصویر کشید.

انکوتی گفت: جشن های مردمی " زیر سایه خورشید " همزمان از 28 شهریور ماه تا 7 مهر ماه سال جاری در 100 شهر از 22 استان کشور و 12 شهر از 4 کشور جهان در حال برگزاری است

وی افزود: امید واریم با تشکیل ستاد خبری جشنواره " زیر سایه خورشید " در کرمان کلیه برنامه های مربوط به طرح جشنواره اعم از ورود کاروان خدام به کرمان و حضور خادمین حرم رضوی در اماکن مختلف برای برگزاری جشن ها و ایجاد فضای معنوی سرشار از عطر رضوی را به خوبی انعکاس دهیم.

وی تصریح کرد: حضور در جشن بزرگ " زیر سایه خورشید " و جشن های شکوفه های نور ویژه دختران و آفتاب مهربانی ویژه دانشجویان، حضور در مدارس، بیمارستان ها، گلزارهای شهداء، شرکت در نماز جمعه، حضور در جشن گلریزان ستاد دیه استان، دیدار با خانواده های معظم شهیدان و جانبازان و بازدید از موسسه خیریه کرمانیان و دیدار با ایتام و کودکان بی سرپرست بخشی از برنامه های در نظر گرفته شده برای 3 روز حضور خدام حرم رضوی در استان کرمان است.

وی ضمن تشکر از همکاری اصحاب رسانه استان کرمان، بیان داشت: تمام فعالیت های رسانه ای در ستاد جشنواره به صورت افتخاری است و خبرنگاران با اعتقاد قلبی و نیت خالص بصورت خود جوش در جهت گسترش و تعمیق فرهنگ رضوی در جامعه به انعکاس این رویداد مهم در استان می‌پردازند.

خادمان حرم رضوی از چهارشنبه 5 مهرماه جاری برای برگزاری جشن های مردمی " زیر سایه خورشید " به مدت سه روز به کرمان سفر می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز