خبرگزاری کار ایران

پاتوق شعر در خانه فرهنگ آیه برگزار می‌شود

کد خبر : ۶۳۱۹۱

خانه فرهنگ آیه در نخستین محفل ادبی «پاتوق شعر» برنامه‌ای با هدف همدردی و کمک به زلزله‌زدگان بوشهر را برگزار می‌کند.

ایلنا: رونمایی از چندین کتاب تازه به نشر رسیده در حوزه شعری در این برنامه انجام می‌گیرد که حاصل از فروش آن‌ها به نفع زلزله زدگان بوشهر جمع آوری می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، در این برنامه که روز شنبه ۳۱ فروردین ساعت ۱۶ برگزار می‌شود، شاعران جوان اشعار خود را در وصف آسیب دیدگان بوشهری قرائت می‌کنند.
ازجمله شاعران این محفل ادبی می‌توان به آذر نادی (شاعر کتاب در بی‌‌‌نهایت)، امید صباغ نو (شاعر کتاب تاریخ بی‌حضور تو یعنی دروغ محض)، رضوان ابوترابی (شاعر کتاب می‌دانم پنجره‌ها مقصرند)، سمانه نایینی (چای آغاز یک جهان بینی)، جواد نعمتی (شاعر کتاب باران به سلیقه تو می‌بارد)، صدف درخشان، علی مومنی، احسان افشاری، سورنا جوکار، افسانه راز، محرم نجف‌پور، رهام رحیمی، سامی تحصیلداری، سینا جهانی، مهتاب فدایی، مازیار کریمی، محسن حسین‌پور، مریم مهرانی، داوود ذاکری، شهرام درویش، مهدی صادقیان، پیام پولاد، محمد حسن جمشیدی و وحید‌پور زارع می‌توان نام برد.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه فرهنگ آیه به نشانی شهرک اکباتان خیابان اصلی فاز یک روبروی ورزشگاه راه آهن مراجعه نمایند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۶۶۷۶۳۳ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز