خبرگزاری کار ایران

مهدی چمران:

متخصصان در نمایشگاه از یافته‌های علمی کشور مطلع می‌شوند

کد خبر : ۵۴۳۱۹

پژوهشگران، محققان، دانشجویان و به طور کلی دانشگاهیان، با حضور در نمایشگاه نشریات تخصصی می‌توانند با فراغ بال از یافته‌های علمی کشور مطلع شوند.

ایلنا: مهدی چمران(رییس شورای شهر تهران) در حاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه نشریات تخصصی با اشاره به اینکه نمایشگاه نشریات تخصصی و علمی، برای قشر خاصی از جامعه می‌تواند مفید باشد، گفت: پژوهشگران، محققان، دانشجویان و به طور کلی دانشگاهیان، با حضور در این نمایشگاه که به صورت اختصاصی برای آن‌ها راه اندازی شده است، می‌توانند آنچه را که شاید در نمایشگاه‌های دیگر به سختی پیدا کنند، به آسانی بیابند و با فراغ بال از یافته‌های علمی کشور مطلع شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری اولین نمایشگاه نشریات تخصصی، وی با اشاره به اینکه نشریات علمی و تخصصی داخلی با رشد خوبی روبرو بوده، بیان کرد: تصور عمومی بر آن است که نشریات علمی و پژوهشی و آنهایی که مقالات علمی را در خود جای می‌دهند، باید حتما خارج از کشور باشند، در صورتی که این گونه نیست و ما نیز در این زمینه پیشرفت داشتیم.
چمران خاطرنشان کرد: نشریات تخصصی داخل کشور، فقط مختص به مقالات علمی نیستند و در حوزه‌های تخصصی دیگری نیز فعالیت دارند که بین اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها در رشته‌های مربوطه توزیع می‌شوند که این‌ها هم روند رو به رشد خوبی داشتند.

اولین نمایشگاه نشریات تخصصی به همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۴ تا ۲۰ اسفندماه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز