خبرگزاری کار ایران

بررسی آموزش‌های مهارتی در نمایشگاه نشریات تخصصی

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۲۷

تحول نظام آموزشی و مهارت‌های کاربردی در حاشیه اولین نمایشگاه نشریات تخصصی نقد و بررسی می‌شود.

ایلنا: در نشست بررسی آموزش‌های مهارتی و نظام آموزشی که امروز عصر(16 اسفند) در محل دانشسرای این نمایشگاه برگزار می‌شود، حسین غفاری، مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران و مهندس جمال‌زاده، معاون مدیر کل برنامه ریزی درسی این دانشگاه به ایراد سخن خواهند پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری اولین نمایشگاه نشریات تخصصی، در این نشست که امروز عصر در محل دانشسرای این نمایشگاه برگزار می‌شود، حسین غفاری، مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران و مهندس جمال‌زاده، معاون مدیر کل برنامه ریزی درسی این دانشگاه به ایراد سخن خواهند پرداخت.
نقش آموزش‌های مهارتی و علمی کاربردی برای رفع نیازهای کشور، به کار گرفتن نیروهای متخصص و ماهر، برنامه‌های تخصصی درسی درباره این نظام آموزشی، آشنایی با روند تدوین دروس نظام آموزشی علمی کاربردی و همچنین برنامه‌های درسی نظام آموزشی عالی مهارتی در حوزه رسانه از جمله موضوعاتی هستند که در این نشست دو ساعته بررسی می‌شوند.
نشست تحول نظام آموزشی و مهارت‌های کاربردی از ساعت ۱۶ تا ۱۷: ۳۰ در محل غرفه دانشسرای این نمایشگاه برگزار شده و حضور برای علاقه مندان آزاد است.
اولین نمایشگاه نشریات تخصصی به همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه در سالن حجاب تهران گشایش یافت و تا ۲۰ اسفند در این مکان ادامه می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز