خبرگزاری کار ایران

داوری مقالات دومین جشنواره مد و لباس، آغاز شد

کد خبر : ۴۹۲۹۶

داوری بیش از ۱۰۰ عنوان مقاله ارسالی به دبیرخانه دومین جشنواره مد ولباس بین المللی فجر آغاز شده و ۵ اثر منتخب در آیین اختتامیه این جشنواره تجلیل خواهند شد.

ایلنا: دانشجویان و محققان حوزه طراحی مد و لباس، استقبال شایسته‌ای از بخش مقالات این جشنواره کرده‌اند و بیش از ۱۰۰ عنوان مقاله به دبیرخانه ارسال شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره مد و لباس بین المللی فجر، داوری این مقالات، بر اساس معیارهای تایید شده توسط صاحب نظران حوزه مد و لباس، آغاز شده و آثار قابل استفاده علمی و دارای محتوای دانش روز، بعد‌ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

۵ عنوان مقاله بر‌تر از میان مقالات ارسالی به دومین جشنواره مد و لباس، در آیین اختتامیه این جشنواره معرفی و تجلیل خواهند شد. همچنین در یک نشریه علمی ـ پژوهشی به چاپ خواهند رسید.

بخش مقالات این جشنواره با هدف تبیین جایگاه لباس پوشش در سبک زندگی جامعه، خانواده و فرد از منظر آداب زندگی در اسلامی و سیره بزرگان دین، در دومین جشنواره مد و لباس فعال شده است.

دومین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، اسفند ماه سال جاری در تهران و ۷ استان دیگر به شکل همزمان برگزار خواهد شد.

مسوولان دومین جشنواره مد و لباس فجر در جریان برگزاری این جشنواره از پیشکسوتان حوزه مد و لباس تقدیر می‌کنند.

به گزارش ستاد خبری دومین جشنواره مد و لباس فجر، این اقدام به منظور ارج گذاری یک عمر فعالیت هنری و فرهنگی فعالان این حوزه صورت می‌پذیرد.

از پیشکسوتان حوزه طراحی لباس، تولید، فروش و فرهنگی در دومین جشنواره مد و لباس تقدیر ویژه‌ای صورت می‌گیرد.

دومین جشنواره مد و لباس فجر اسفند ماه سال جاری در تهران و ۷ استان دیگر به شکل همزمان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز