خبرگزاری کار ایران

دبیر دومین جشنواره مد ولباس خبر داد:

توجه ویژه به پوشاک آقایان در جشنواره

کد خبر : ۴۲۹۷۹

حمید قبادی، دبیر دومین جشنواره مد و لباس فجر، از توجه ویژه این دوره از جشنواره به پوشاک آقایان و همچنین لباس‌های کودکان و نوجوانان خبر داد.

ایلنا: حمید قبادی، دبیر دومین جشنواره مد و لباس فجر، درباره توجه ویژه این دوره از جشنواره به پوشاک آقایان و همچنین لباس‌های کودکان و نوجوانان گفت: ‌در دومین دوره برای نخستین بار امکان حضور طرح‌های لباس آقایان را در بخش طراحی و همچنین فروش جشنواره مهیا ساخته‌ایم تا امکان ایده پردازی‌های جدی‌تری را در این حوزه برای فعالان حوزه مد و لباس ایجاد کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره مد و لباس فجر، وی ادامه داد: همچنین با دعوت از برندهای شناخته شده حوزه پوشاک آقایان زمینه ارائه محصولات ارزشمند داخلی را برای تولیدکنندگان و طراحان به شکل مستقیم به مخاطبان فراهم می‌سازیم.

دبیر دومین جشنواره مد و لباس فجر همچنین با بیان این مطلب که این دوره شامل بخش‌های تازه‌ای است که در دوره‌های پیشین دیده نشده بودند، ‌افزود: یکی از این بخش‌ها لباس کودکان است که در این راستا از طراحان خواسته شده تا آثار خود را با توجه به آراستگی و نزدیک کردن لباس کودکان به فرهنگ ایرانی به جشنواره ارسال کنند.

به گفته وی، بخش لباس مدارس و همچنین لباس کار و صنعت نیز از دیگر بخش‌هایی است که در این دوره برای نخستین بار رونمایی می‌شوند.

دومین دوره جشنواره مد و لباس فجر دهم تا بیستم اسفند ماه در تهران و ۵ استان دیگر برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار نیز تا ۲۰ بهمن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز