خبرگزاری کار ایران

آشنایی با روش‌های داستان نویسی در فرهنگسرای فردوس

کد خبر : ۴۰۱۳۶

علاقمندان به حوزه ادبیات خصوصا داستان نویسی می‌توانند به کارگاهی که در فرهنگسرای فردوس با عنوان «معجزه قلم» برگزار می‌شود، شرکت کنند.

ایلنا: کارگاه روش های داستان نویسی در فرهنگسرای فردوس با عنوان «معجزه قلم» برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، این جلسات که به صورت هفتگی برگزار می‌شود؛ به اهمیت و ضرورت داستان، مقدمات داستان نویسی، زاویه دید، سبک و روش‌های صحیح و استاندارد داستان نویسی پرداخته می‌شود.
در کارگاه داستان نویسی قالب‌های مختلف داستان در تمامی‌ها حوزه‌ها مانند: رمان، داستان کوتاه، نمایش نامه، اسطوره، حماسه و... برای مخاطبین تشریح خواهد شد.
همچنین در این کارگاه کار‌شناس برنامه داستان‌ها و رمان‌هایی از نویسندگان برجسته ادبیات ایران و جهان را به منظور آشنایی هرچه بیشتر اعضاء به شرکت کنندگان معرفی می‌کند.
«معجزه قلم» شنبه‌های هر هفته ساعت ۱۶ به کار‌شناسی محمد رضا گودرزی نویسنده و کار‌شناس ادبی در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.
علاقمندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس به نشانی فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس بعد از چهارراه مخابرات مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.
نشانی الکترونیکی ferdos. farhangsara. ir نیز برای آگاهی از دیگر برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه۵ در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز