خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

آسیب‌شناسی رسانه‌ها از دستاوردهای برپایی نمایشگاه نشریات خانوادگی است

خانواده‌ها می‌توانند با استفاده صحیح از رسانه‌ها و نشریات آگاهی‌های خود را نسبت به مسائل اجتماعی افزایش داده و با استفاده از مطالب آموزنده، هزینه‌های مالی و معنوی در جهت رفع مسائل گوناگون را کاهش دهند.

 ایلنا سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ارتقاء سطح آموزشی نشریات خانواده محور امری ضروری است و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در نمایشگاه نشریات خانوادگی به این مهم کمک می‌کند.


به گزارش  ایلنا، سید علی طاهری افزود: خانواده‌ها می‌توانند با استفاده صحیح از رسانه‌ها و نشریات آگاهی‌های خود را نسبت به مسائل اجتماعی افزایش داده و با استفاده از مطالب آموزنده، هزینه‌های مالی و معنوی در جهت رفع مسائل گوناگون را کاهش دهند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه رسانه‌های مختلف اثرات متفاوتی بر خانواده‌ها دارند، یادآور شد: رسانه ملی باتوجه به گستردگی و ارتباط وسیع با مخاطبان، در جامعه اثرگذاری قابل توجهی دارد و باید بر محتوای این رسانه تصویری در انتقال مباحث مختلف درباره خانواده‌ها دقت بیشتری شود.
نماینده مردم گرگان با تاکید بر ارتقاء کمی و کیفی نشریات خانواده محور توضیح داد: روزانه به تعداد رسانه‌های مکتوب با کارکردهای متنوع در سطح کشور افزوده شده و علاوه بر این باید به ارتقاء سطح محتوایی این رسانه‌ها توجه بیشتری شود.
طاهری با یاداوری اینکه نمایشگاه نشریات خانواده فرصتی برای تعیین عیار نشریات فعال در این عرصه است ادامه داد: باید بسترهای مناسب برای رقابت نشریات خانواده محور در این رویداد فرهنگی فراهم شود.
وی همچنین توضیح داد که نشریات خانواده محور نباید به نیازهای سطحی خانواده‌ها توجه و از زردنویسی دوری کنند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نظارت بیشتر بر نشریات و ترویج برنامه‌ها و افق‌های نو که مورد نیاز خانواده است را از وظایف مسوولان دانست.
طاهری گفت: کار‌شناسان در نمایشگاه نشریات خانوادگی به آسیب‌شناسی فضایب کنونی مطبوعات خانواده بپردازند.
وی همچنین خواستار برگزاری کارگاه‌های تخصصی در قالب مسائل مربوط به خانواده‌ها در نمایشگاه نشریات خانوادگی شد.
نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی را معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد از ۲۳ تا ۳۰ شهریور ماه در سالن حجاب مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز