خبرگزاری کار ایران

منصور واعظی در آستانه برگزاری اجلاس كشورهای عدم تعهد:

ایرانیان میزبانان شایسته‌ای در طول تاریخ بوده‌اند

منصور واعظی؛ دبیر شورای فرهنگ عمومی در آستانه برگزاری اجلاس كشورهای عدم تعهد در ایران؛ در پیامی گفت: ایرانیان آزاده و دادگستر میزبانان شایسته‌ای برای مهمانان ایران سرزمین خواهند بود تا در کنار همه مباحث سیاسی و اقتصادی و اجتماعی دیپلماسی فرهنگی و بن مایه و جوهره اصلی ایران عزیز اسلامی حرکت سازنده خود را داشته باشد.

ایلنا: منصور واعظی؛ دبیر شورای فرهنگ عمومی در آستانه برگزاری اجلاس كشورهای عدم تعهد در ایران؛ در پیامی گفت: ایرانیان آزاده و دادگستر میزبانان شایسته‌ای برای مهمانان ایران سرزمین خواهند بود تا در کنار همه مباحث سیاسی و اقتصادی و اجتماعی دیپلماسی فرهنگی و بن مایه و جوهره اصلی ایران عزیز اسلامی حرکت سازنده خود را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پیام دبیر شورای فرهنگ عمومی آمده است:
ایران اسلامی در چند روز آینده میزبان یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های جهانی خواهد بود. اجلاس کشورهای عدم تعهد به میزبانی کشور عزیزمان می‌تواند برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
مه‌مان نوازی و احترام گاشتن به مه‌مان همواره یکی از خصلت‌های پاک مردم این آب و خاک به شمار می‌رفته است. رفتار بزرگوارانه ایرانیان با مهمانان کشورهای دیگر ریشه در تاریخ و اعتقادات دینی این مرز و بوم دارد. شاهد این مدعا را می‌توان در خیل عظیم سفرنامه‌هایی پیدا کرد که مهمانان دیروزمان نگاشته‌اند و امروز به عنوان حافظه تاریخی این خاک مقدس به حساب می‌آید.
به زودی ما ایرانیان فرهنگ ساز میزبان خیلی عظیمی از نخبگان سیاسی و فرهنگی و اقتصادی کشورهای گوناگون خواهیم بود. و یکبار دیگر فرهنگ متعالی مه‌مان نوازی را برای تمامی مهمانان به نمایش می‌گذاریم.
فرهنگی که امام عزیزمان حضرت آیت الله خامنه‌ای همواره و همیشه بر حفظ و بسط آن سفارشات اکیدی فرموده‌اند. فرهنگی انقلابی و اسلامی مبتنی بر مهرورزی و بیان منطقی که خواسته‌های مشروع ملت‌های مستضعف جهان در آن نهفته است.
بدون شک و با پیروی از دستورات و سفارشات شرع مقدس و عرف و سنت ایرانی و همچنین توجهات ویژه به فرمایشات ولی امر مسلمین جهان مبنی بر ارتقای فرهنگ عمومی و عرضه کردن آن به همه جهانیان در راستای صدور انقلاب اسلامی، ایرانیان آزاده و دادگستر میزبانان شایسته‌ای برای مهمانان ایران سرزمین خواهند بود تا در کنار همه مباحث سیاسی و اقتصادی و اجتماعی دیپلماسی فرهنگی و بن مایه و جوهره اصلی ایران عزیز اسلامی حرکت سازنده خود را داشته باشد و جهانیان بدانند که انقلاب اسلامی چیست و ایرانی چه کسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز