خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خانه مطبوعات آذربایجان شرقی:

مقوله آموزش در مطبوعات در سال‌های اخیر به درستی پیگیری شده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۲۱

مدیرعامل خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی گفت: مقوله آموزش در دوسال اخیر در رسانه‌ها جدی گرفته شده و به این مهم به درستی توجه شده است.

ایلنا: عارف گوزلی افزود: نمایشگاه مطبوعات یک فرصت برای اهالی مطبوعات بوده که گرد هم جمع شوند و ازتجربیات و نقطه نظرهای یکدیگر بهرمند شوند.
به گزارش ستاد خبری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها؛ وی با تاکید بر اینکه در نمایشگاه، مطبوعات محلی فرصتی دارند تا از تجربیات دیگر رسانه‌ها استفاده کنند ادامه داد: ایجاد ارتباط جدید یکی ازمزیت‌های نمایشگاه مطبوعات برای اصحاب رسانه است.
گوزلی به عملکرد معاونت مطبوعاتی اشاره کرد و توضیح داد: روند مطبوعات کشور نسبت به سال‌های گذشته خیلی بهتر شده است و یک اعتماد آفرینی رخ داده است.
به گفته وی، در این سال‌ها به حوزه‌های آموزشی درعرصه رسانه از سوی معاونت مطبوعاتی توجه خاصی شده و این رویکرد در نمایشگاه مطبوعات نیز با توجه ویژه‌ای از سوی دست اندرکاران این رویداد روبه رو بوده است.
مدیرعامل خانه مطبوعات آذربایجان شرقی با یادآوری اینکه کارگاههای آموزشی برای رسانه‌های محلی خیلی مفید است یادآورشد: بهتر است در این کارگاه‌ها از استادان برجسته در حوزه ارتباطات استفاده شود.
عضو هیات مدیره خانه مطبوعات کشور با بیان اینکه باید اقتصاد در رسانه مدیریت شود گفت: نشریه به کاغذ وابسته است و اگر قیمت کاغذ مدیریت نشود، کار نشریات با مشکل روبه رو خواهد شد.
وی همچنین یادآور شد: مطبوعات باید آزاد باشند اما این مهم در صورتی محقق می‌شود که مطبوعات حریم آزادی خود در بیان بدانند. از طرفی باید این فرهنگ سازی شود که انتقاد پذیری و انعطاف مسوولان نسبت به رسانه‌ها نیز بیشتر شود زیرا همشه با انتقادهای سازنده بود که یک جامعه پیشرفت کرده است.

 

 

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز