خبرگزاری کار ایران

«نگارستان مطبوعات» در نمایشگاه نوزدهم

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۰۵

نخستین نمایشگاه «نگارستان مطبوعات» با هدف مروری بر آثار گرافیکی مطبوعات ایران همزمان با برگزاری نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و در حاشیه‌ این رویداد فرهنگی آغاز به کار خواهد کرد.

ایلنا: در این نمایشگاه آثاری از طراحان نسل‌های مختلف گرافیک از جمله آیدین آغداشلو، ابراهیم حقیقی، فرزاد ادیبی، کورش پارسانژاد، ‌ رضا عابدینی، پژمان رحیم‌زاده، شاپور حاتمی، بهراد جوانبخت، محمدرضا دوست محمدی، مهرن زمانی، ساعد مشکی، مهیار علیزاده به نمایش درخواهد آمد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، همچنین طرح جلدهایی از دوره‌های گوناگون مجلات کتاب ماه، سروش، گرافیک، جهان کتاب، ‌ آیینه خیال در این نمایشگاه در حاشیه نمایشگاه مطبوعات در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
جمع آوری آثار و برپایی نمایشگاه به اهتمام سعید باباوند و مریم احمدیانی انجام شده است؛ همچنین در طول مدت نمایشگاه آرای مخاطبان جمع‌آوری شده و در پایان به «آثار برگزیده از نگاه مخاطبان» جوایزی اهدا خواهد شد.
نمایشگاه «مروری بر ۳ دهه طراحی جلد مجلات بزرگسال ایران» با حمایت معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) و در سالن نگارستان تا پایان نمایشگاه مطبوعات پرپا خواهد بود.
نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از ۷ تا ۱۳ آبان ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز