خبرگزاری کار ایران

اجرای «مثل آب برای شکلات» تمدیدشد

کد خبر : ۹۷۹۳۳

اجرای نمایش «مثل آب برای شکلات» به نویسندگی وکارگردانی ابراهیم پشت کوهی تا شنبه آینده دوم شهریور تمدید شد.

ایلنا: اجرای نمایش «مثل آب برای شکلات» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی که قرار بود فردا سه شنبه ۲۹ مرداد ماه درتالار چهارسو به پایان برسد، به دلیل استقبال تماشاگران تا شنبه آینده دوم شهریور تمدید شد.
به گزارش ایلنا، این اثر که براساس رمان لورا اسکوئیل(نویسنده امریکای جنوبی) است، توسط ابراهیم پشتکوهی برای اجرا در صحنه بازنویسی شده است و تا پایان هفته هرشب ساعت ۲۱ در تالار چهار سو به صحنه می‌رود.
شاخصه رمان پست مدرن «مثل آب برای شکلات» آغازهر فصل آن با ارائه یک دستور آشپزی یا داروسازی است که به موضوع آن فصل مرتبط است. در اجرا نیز کارگردان سعی کرده طراحی صحنه، لباس و فضا سازی فرهنگ تغذیه، آشپزی عامه مردم جنوب ایران را با فرهنگ عامه تلفیق کند و صحنه اصلی نمایش یک آشپزخانه است واین فضا به گونه‌ای طراحی شده که تا تمام حس‌های تماشاگرهمچون حس بویایی و چشایی همراه با حس شنوایی و دیداری مخاطب به کار گرفته می‌شود.
علاوه بررویا نونهالی که به عنوان مه‌مان، بازیگر گروه تئا‌تر «تی توک» بندرعباس شده، محمد سایبانی، مریم نحوی، الهام اسکندری، ماندانا لیاقت، فاطمه جعفری، یاشارمحسنی، امیر علی سی سی‌پور، معصومه آقا بیگلو، علیرضا سرحدی بازی می‌کنند وبهرنگ عباس پورآهنگساز این نمایش به همراه محمد حسین داستان، ایمان رضایی و حسین اصیلی (خواننده) اجرای زنده این نمایش را به عهده دارند. همچنین پیمان بخشی طراح نور آن است و امین سالاری، هادی اسکندری و نگار نقوی به عنوان گروه کارگردانی در کنار پشت کوهی هستند.
«مثل آب برای شکلات در یک ماه گذشته میزبان بسیاری ازچهره‌ها ی صاحب نام و اهالی ادب و هنر بوده است؛ علاوه بر علی باباچاهی، برخی دیگر از اهالی قلم و هنرمندان مانند: نجف دریا بندری، بهمن فرمان آرا، رضا کیانیان، گوهر خیراندیش، حسن معجونی، بابک حمیدیان، رویا افشار، امید روحانی، محبوبه بیات، مریم معترف، خسرواحمدی، احمد احمدی نسب، علیرضا بهنام، اتابک نادری، فرحناز اصغری سرابی، مهشید نونهالی، جواد عاطفه، حسن محمودی، مسعود فروتن و... در طول ۲۰ اجرای گذشته به تماشای آن نشسته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز