خبرگزاری کار ایران

رحمت امینی:

سالن‌های حوزه هنری از شهریورماه فعال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۹۹

با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفت، سالن‌های حوزه هنری از شهریورماه شاهد روی صحنه رفتن دو اثر به کارگردانی سعید تشکری و حسین پارسایی خواهند بود.

ایلنا، سالن‌های نمایش حوزه هنری که سال گذشته روند مثبتی را در اجرای آثار نمایشی و جذب تماشاگر شاهد بود، پس از مدتی رکود از شهریورماه بار دیگر رونق می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت امینی مدیر مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: قرار بود برای ماه رمضان اجرای آثار نمایشی متناسب را شاهد باشیم اما از آن‌جا که قول داده بودیم نمایش‌های حوزه هنری قطعا از کیفیت و استاندارد لازم برخوردار خواهند بود اجازه اجرا به بعضی از نمایش‌ها داده نشد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفت، سالن‌های ما از شهریورماه شاهد روی صحنه رفتن دو اثر به کارگردانی سعید تشکری و حسین پارسایی خواهند بود.

این مدیر تصریح کرد: همچنین اجرای تعدادی از آثار و بخشی از جشنواره تئاترشهر به دبیری شهرام کرمی و جشنواره تئاتر مقاومت را میزبانی می‌کنیم و پس از آن هم که به سراغ برگزاری جشنواره تئاتر ماه خواهیم رفت.

وی در پایان اظهار کرد: سالن‌های نمایش حوزه هنری سپس میزبان اجرای آثار موفق جشنواره ماه می‌شوند و باید از همین طریق اعلام کنم آثاری که امکان روی صحنه رفتن در قالب جشنواره را پیدا نمی‌کنند را نیز در تقویم اجرای خود حفظ خواهیم کرد تا با برطرف شدن ضعف‌ها روی صحنه بروند. به این ترتیب می‌توان گقت برنامه‌های ما تا مهرماه سال 93 مشخص شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز