خبرگزاری کار ایران

به دلیل عدم تناسب سالن اجرا با فضای نمایش؛

اجرای "مرد بالشی" در مجموعه باروک منتفی شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۴۹

یعقوبی تاکید دارد اگر اجرای روز پنجشنبه منتفی نمی‌شد "مرد بالشی" قطعا روی صحنه می‌رفت اما با توجه به تغییر برنامه، گروه فرصتی پیدا کرد تا در رابطه با تناسب شیوه اجرای نمایش و سالن محل اجرا تصمیم دقیق‌تری بگیرد.

ایلنا: اجرای نمایش "مرد بالشی" نوشته مارتین مک‌دونا به کارگردانی محمد یعقوبی که قرار بود در سالن تازه تاسیس "باروک" روی صحنه برود با تصمیم گروه منتفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یعقوبی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به تعهدی که برای اجرای نمایش به سالن داشتیم اگر اجرای روز پنجشنبه گروه متوقف نمی‌شد قطعا کار را اجرا می‌کردیم، اما پس از اعلام این خبر فرصتی پیش آمد تا همه عوامل بار دیگر در خصوص سالن اجرا با یکدیگر مشورت کنند که در نهایت به این نتیجه رسیدیم سالن باروک با فضای نمایش "مرد بالشی" هم‌خوانی ندارد.

وی تاکید کرد: پیش از این نیز صحبت‌هایی در رابطه با فضای سالن با یکدیگر داشتیم اما به دلیل تعهد باید نمایش را اجرا می‌کردیم اما تاکید دارم منتفی شدن اجرا موجب شد فرصتی پیش بیاید جدی‌تر درباره این مسئله صحبت کنیم.

یعقوبی همچنین در رابطه با برنامه گروه برای اجرای "مرد بالشی" در محلی دیگر گفت: در این رابطه با دو سالن نمایش در حال گفتگو هستیم که در صورت قطعی شدن زمان اجرا اعلام خواهد شد.

اجرای نمایش «مرد بالشی» هفته گذشته (۲۶تیرماه) در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر پایان یافت و قرار بود پس از توافق کارگردان با مسئولان مجموعه تازه تاسیس «باروک» بار دیگر روز پنج شنبه (۳مرداد) ساعت21 در تماشاخانه تازه تاسیس «باروک» روی صحنه برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز