خبرگزاری کار ایران

کارگاه ساخت عروسک پاکتی در بازار تئاتر کودک و نوجوان برپا می‌شود

کد خبر : ۸۶۶۱۰

بازار تئاتر کودک و نوجوان با شعار «امروز، کودکی را به تئاتر ببریم» در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امروز به پایان می‌رسد.

ایلنا: شیوه ساخت عروسک‌های پاکتی و اجرای نمایش خلاق با استفاده از عروسک‌های پاکتی، از برنامه‌های غرفه اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در بازار تئاتر کودک و نوجوان است.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مسوولان غرفه کانون استان اصفهان، شیوه ساختن عروسک‌های نمایشی با استفاده از وسایلی ساده و معمولی چون پاکت، مقواهای رنگی، توپ، پارچه و چوب بستنی به بچه‌ها و والدین آن‌ها آموزش می‌دهند و فضای لازم برای اجرای نمایش‌های خلاق با استفاده از همین عروسک‌ها را برای مخاطبان فراهم می‌کند.
از دیگر برنامه‌های غرفه اداره کل کانون پرورش فکری استان اصفهان معرفی و نمایش عروسک‌های به کار برده شده در نمایش‌های عروسکی «دختران نارنج و ترنج» و «زشت مهربان» است.
از نکات جالب توجه عروسک‌های غرفه استان اصفهان، دو شخصیتی بودن هر عروسک نمایشی است. هر عروسک در زیر لباس خود عروسک شخصیت دیگری را در خود جای داده است.

بازار تئاتر کودک و نوجوان با شعار «امروز، کودکی را به تئاتر ببریم» در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برپاست.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز