خبرگزاری کار ایران

میهمانانی از 8 کشور جهان به بازار تئاتر کودک و نوجوان رسیدند

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۷۳

میهمانانی از کشورهای آرژانتین، هندوستان، نروژ، آلمان، کرواسی، لبنان، عراق و کشور افعانستان در این رویداد حضور خواهند داشت.

ایلنا: نمایندگان 8 کشور برای حضور در بازار تئاتر کودک و نوجوان وارد تهران شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این نمایندگان از اعضای برجسته اسیتژ و یا نماینده اسیتژ در این کشورها محسوب می‌شوند.

کریستین ادواردو پالاسیوس (Cristian Eduardo Palacios) از آرژانتین، آشیش کومار گاش(Ashish Kumar Ghos) از هند، اویسن اولزبرگ براگر (Oystein Ulsber Brager) از نروژ، مالته آندریاس فیفر (Malte Andreas Pfeiffer) از آلمان‌، لئو ووکلیچ (Leo Vukelic) از کرواسی، احمد بزی(Ahmad Bazzi) از لبنان‌، آراز عبدالرحمان محمد (Araz Abdolrahman Mohammed) از عراق‌، حسن محمدصالح رحیم(Hassan Mohammed Salih Rahim) از عراق و محمد عباس رضایی از افغانستان در بازار تئاتر کودک و نوجوان حضور دارند.

بازار تئاتر کودک و نوجوان با شعار «امروز، کودکی را به تئاتر ببریم» تا ۱۲ تیر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برپاست.

دسترسی به این خبر به همراه تصویر و خبرهای دیگر در پایگاه اطلاع‌رسانی كانون با نشانی www.kanoonnews.ir امكان‎پذیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز