خبرگزاری کار ایران

نمایش «باغبان مرگ» آروند دشت‌آرای فردا افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۴۶

در پوستر این نمایش آمده است: تماشای این نمایش برای افراد زیر ۱۸ سال ممنوع است و دیدنش به افرادی که دچار بیماری‌های قلبی هستند ابدا توصیه نمی‌شود.

ایلنا: شامگاه روز یکشنبه ۹ تیر ۹۲، نمایش «باغبان مرگ» جدید‌ترین نمایش گروه هنرهای اجرایی ویرگول، نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی آروند دشت‌آرای در محل تالار شمس تبریزی افتتاح می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نمایش، در این اثر نمایشی آتیلا پسیانی و طناز طباطبایی به ایفای نقش می‌‌پردازند. همچنین در پوستر این نمایش آمده است: تماشای این نمایش برای افراد زیر ۱۸ سال ممنوع است و دیدنش به افرادی که دچار بیماری‌های قلبی هستند ابدا توصیه نمی‌شود.
در این پروژه نمایشی، آتوسا قلمفرسایی (طراح لباس)، امیر دوانی (مدیر پروژه)، سعیده امیر ساعی (دستیار کارگردان)، بامداد افشار و آنکیدو دارش (طراح صدا)، آرش صالحی (طراح سیستم تعاملی تصویر)، رضا قاضیانی (عکاس)، بهراد جوانبخت (طراح گرافیک) و عسل عباسیان (مدیر روابط عمومی)، با «آروند دشت‌آرای» همکاری می‌کنند.
«باغبان مرگ» تا نیمه مردادماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت‌زمان ۶۰ دقیقه در محل تالار شمس تبریزی به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های این نمایش را از آدرس اینترنتی سایت تیوال به نشانی http: //tiwall. com تهیه کنند.
«آروند دشت‌آرای» مدیر گروه هنرهای اجرایی ویرگول، زمستان سال گذشته نمایش «تن‌تن و راز قصر مونداس» را با بازی هنرمندانی چون محمدحسن معجونی، کاظم سیاحی، سحر دولتشاهی و... روی صحنه تماشاخانه شماره یک ایرانشهر برد که این اجرا مورد استقبال کم‌نظیر مخاطبان قرار گرفت. افتتاحیه نمایش «باغبان مرگ» ۹ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۲۱ صورت می‌-گیرد.

تالار شمس تبریزی در خیابان موحد دانش (اقدسیه)، شرق به غرب بعد از آجودانیه، کوچه نیلوفر، پلاک3 واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز