خبرگزاری کار ایران

با حضور هنرمندان صاحب نام تئاتر و سینمای کشور؛

نمایش «چکامه رستاخیز» ویژه هنرمندان اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۸۱

این اثر نمایشی که از 5 خرداد ماه به کارگردانی داود دانشور اجرای خود را در تالار چهارسو آغاز کرد، طی روزهای گذشته میزبان تعدادی از هنرمندان تئاتر، سینما و تلویزیون بوده است.

ایلنا: هنرمندان صاحب نام تئاتر، سینما و تلویزیون شب گذشته دوشنبه (27خرداد) از نمایش «چکامه رستاخیز» در تالار چهارسوی مجموعه تئاترشهر دیدن کردند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، این اثر نمایشی که از 5 خرداد ماه به کارگردانی داود دانشور اجرای خود را در تالار چهارسو آغاز کرد، طی روزهای گذشته میزبان تعدادی از هنرمندان تئاتر، سینما و تلویزیون بوده است.
هادی مرزبان، امیر دژاکام، فرزانه کابلی، بهزاد فراهانی، سیاوش چراغی پور، هوشمند هنرکار، خسرو احمدی، شهره سلطانی، شیرین یزدان بخش، صدیقه کیانفر، الهام پاوه نژاد و محمد علی سجادی از جمله هنرمندانی بودند که تاکنون از این اثر نمایشی دیدن کردند.
شایان ذکر است نمایش «چکامه رستاخیز» نوشته آرتور میلر، کارگردانی داوود دانشور و بازی مژگان خالقی، طوفان مهردادیان، داود دانشور، شهریار رشید علیپور، پریسا مقتدی، هوشنگ قوانلو، رضا امامی هر روز غیر از شنبه ساعت 19:30 در تالار چهارسو به صحنه می رود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز