خبرگزاری کار ایران

هویت و زیبایی شناسی تهران با حضورکارشناسان برجسته بررسی می‌شود

کد خبر : ۸۲۴۲۷

در این نشست کارشناس‌ها و صاحب نظران عرصه هنرهای تجسمی کشور، به بحث و تبادل نظر درباره شناخت شناسی و مسایل مبتلابه هویت معاصر تهران و رابطه آن با پیشینه تاریخی و الگوی آرمانی آن می‌پردازند.

ایلنا:با حضور پریس تنظیفی، عبدالمجید حسینی‌راد و اصغر کفشچیان مقدم در یک نشست سه جانبه عناصر از بین برنده هویتی شهر تهران و زیبایی شناسی آن بررسی می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی، در این نشست که بخشی از برنامه‌های نمایشگاه «از انقلاب تا امروز» است، کارشناس‌ها و صاحب نظران عرصه هنرهای تجسمی کشور، به بحث و تبادل نظر درباره شناخت شناسی و مسایل مبتلابه هویت معاصر تهران و رابطه آن با پیشینه تاریخی و الگوی آرمانی آن می پردازند.
بحث هویت شهری یکی از مباحث اصلی و مهم مطرح در عرصه زیبایی شناسی اجتماعی در جوامع امروزی سراسر دنیا ست که تبیین آن به تعیین و تصویر نقشه مسیر رشد و شکل گیری ماهیت آینده شهر کمک می کند.
بحث نقاشی شهری و دیوارنگاره های رسمی و غیر رسمی یکی از مسایل مهم در تبیین هویت شهری است که بررسی آن در هر شهر نشانه رشد نوعی از سلیقه زیبایی شناسی در آن شهر است که در عرصه هنرهای تجسمی مطرح است و در حیطه تخصص کارشناسان این نشست بررسی و تبیین می شود.
نشست نمایشگاه از «انقلاب تا امروز» با حضور دکتر عبدالمجید حسینی راد، دکتر اصغر کفشچیان مقدم و پریس تنظیفی هنرمند و منتقد هنری روز سه شنبه 28 خرداد ماه 1392 ساعت 17 تا 19 در محل فرهنگسرای ملل برگزار می شود.
فرهنگسرای ملل در بزرگراه صدر، بلوار قیطریه، بوستان قیطریه واقع است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز