خبرگزاری کار ایران

شنبه ۲۵ خرداد؛

اجرای فوق‌العاده نمایش "یرما" در تماشاخانه ایرانشهر

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۰۰

علی رفیعی پس از کشمکش‌های فراوان با مدیریت بنیاد رودکی و مجموعه تالار وحدت سرانجام موفق شد پس از دوسال این نمایش را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه ببرد.

ایلنا: نمایش «یرما» نوشته فدریکو گارسیا لورکا به کارگردانی دکتر علی رفیعی روز شنبه (25 خرداد) در اجرایی فوق‌العاده روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش "یرما" اثر "فدریکو گارسیا لورکا" به کارگردانی علی رفیعی روزشنبه 25 خرداد ماه سال جاری، ساعت 20 در تالار استاد سمندریان روی صحنه خواهد رفت.
بر اساس این گزارش از عوامل این نمایش 120 دقیقه ای می توان به علی رفیعی، نگار نعمتی و ندا نصر گروه طراحی لباس، حمید پورآذری مشاور کارگردان، سعیده نیازخانی منشی صحنه و برنامه‌ریز، نورالدین حیدری ماهر دستیار کارگردان، وحید آجرلو، مهدی اعتماد، مجتبی آقا میرزایی، سارا اکبری، مسعود جهانبخش، نسرین درخشان زاده، سارا رسول زاده، ساناز روشنی، مصطفی ساسانی، پریسا صبوری، یلدا عباسی و شهلا ندری نیز بازیگران این اثر نمایشی هستند.
نمایش "یرما" نوشته فدریکو گارسیا لورکا و طراحی و کارگردانی علی رفیعی است که از اول خرداد اجراهای خود را آغاز کرده است و هر شب ساعت 20 در تالار استاد سمندریان اجرا می‌شود.
همچنین نمایش "شام با دوستان" به کارگردانی آیدا کیخایی از ششم خرداد ساعت 18:30 درتالار شماره یک ایرانشهر اجرا می شود. دونالد مارگولیز نویسنده نمایش "شام با دوستان" و زهره جواهری مترجم این نمایشنامه است. نیکی کریمی، بهناز جعفری، احمد ساعتچیان و امیررضا دلاوری بازیگران نمایش "شام با دوستان" هستند.
نمایش "مرد بالشی" نوشته مارتین مک‌ دونا کار مشترک محمد یعقوبی و آیدا کیخایی شامگاه 3 خرداد ماه اجرای خود را در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است. نمایش "مرد بالشی" با حضور علی سرابی، پیام دهکردی، احمد مهرانفر و نوید محمدزاده ساعت 20:30 در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر اخبار هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر و یا رزرو بلیط نمایش های یاد شده می توانند از طریق شماره های 88814115، 88814125 و 88814126 با این مجموعه در ارتباط باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز