خبرگزاری کار ایران

12 اجرا در روزهای نخست جشنواره تئا‌تر تک نفره

کد خبر : ۶۹۵۸۱

سومین جشنواره سراسری تئا‌تر تک نفره از امروز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران برپا می‌شود.

ایلنا: سومین جشنواره سراسری تئا‌تر تک نفره در سه بخش مسابقه، خارج از مسابقه و جنبی در سه سالن کارگاه نمایش تئا‌تر شهر، سالن ماه حوزه هنری و سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا، در روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۲۰ سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران میزبان نمایش‌های زن از روی خاطره‌ها عکس می‌گیرد کاری از امیر حسین آسانی، خاطرات بابی خرسه اثر فرزین ریحانی و زمستان بود پرنده بودم من به کارگردانی دستمرد در بخش خارج از مسابقه خواهد بود.
نمایش رقتن زال به کارگردانی محبوبه بیات در بخش ویژه در ساعت ۱۸ امروز دوشنبه در کارگاه نمایش تئا‌تر شهر اجرا می‌شود و بدون دعوت کاری از یلدا قشقایی در ساعت ۲۰ امروز به روی صحنه سالن ماه حوزه هنری می‌رود.
فردا سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۲ نمایش‌های از این تاریکی به کارگردانی میترا شیرکوه، حوصه شط کاری از حمید طالبی، آقا رحیم اثر حسن حسین‌نژاد و سمفونی کلاغ‌ها به کارگردانی سامان خلیلیان و سارا قلی‌زاده از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در بخش مسابقه در سالن گوشه و نمایش اروندا به کارگردانی شیوا ترابی در ساعت ۱۶ در فضای باز فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهند شد. در همین روز اعترافات یک عاشق کاری از بهاره رهنما در بخش ویژه در ساعت ۱۸ در کارگاه نمایش تئا‌تر شهر و آمینیون به کارگردانی مرتضی آقا حسینی در ساعت ۲۰ به روی صحنه سالن ماه حوزه هنری می‌روند.
سومین جشنواره سراسری تئا‌تر تک نفره در روز ۲۱ اردیبهشت طی مراسم اختتامیه‌ای برترین‌های خود را در فرهنگسرای نیاوران خواهد شناخت.
دوره‌های اول و دوم جشنواره تئا‌تر تک نفره در سال‌های ۱۳۸۵ و ۱۳۸۹ با حضور هنرمندان جوان وتوانمند تئا‌تر کشور در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شده است.



نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز