خبرگزاری کار ایران

نامزدهای جایزه نمایشنامه نویسی تئا‌تر تک نفره معرفی شدند

کد خبر : ۶۷۲۹۵

نمایشنامه‌های زنجیر، بامبوهای ته چاه، منوتلخک، درون استخوان‌هایم اسبی آواز می‌خواند، تو با من سالسا می‌رقصی، شه نامه عاشورا، حکایت آن سه تن، پسرک بی‌نام، سوگینه‌ای برای کماندار، سمفونی مه و رنگ، رد پا اگر ماندنی بود و پاریس شهر خوبی برای فراموشی نیست برگزیده تئاتر تك نفره شدند.

ایلنا: دوازده اثر نمایشنامه نویسی از میان ۱۳۱ اثر رسیده به دبیرخانه سومین جشنواره سراسری تئا‌تر تک نفره برای دریافت جوایز نفر نخست تا سوم در این بخش انتخاب شدند.
به گزارش ایلنا؛ ابراهیم سلطانی فر، رحمت امینی و رضا گشتاسب اعضای هیات خوانش متون در این بخش پس از بررسی ۱۳۱ اثر نمایشنامه نویسی، ۱۲ نمایشنامه را به عنوان نامزد دریافت جایزه اول تا سومی در روز اختتامیه سومین جشنواره سراسری تئا‌تر تک نفره انتخاب کردند.
نمایشنامه‌های زنجیر (علیرضا اسماعیل‌پور)، بامبوهای ته چاه (پوپک رحیمی و مسعود میر طاهری)، منوتلخک (نیما دهقانی)، درون استخوان‌هایم اسبی آواز می‌خواند (وحید درویش)، تو با من سالسا می‌رقصی (گلزار رضوی)، شه نامه عاشورا (ایراهیم رهگذر)، حکایت آن سه تن (روزبه حسینی)، پسرک بی‌نام (علی صابر رضایی)، سوگینه‌ای برای کماندار (مجید حمزانلویی)، سمفونی مه و رنگ (پوپک رحیمی)، رد پا اگر ماندنی بود (سعید محسنی)، پاریس شهر خوبی برای فراموشی نیست (سمیرا راهی) از سوی هیئت خوانش متون انتخاب شدند.
این جشنواره با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین همکاری اداره کل هنرهای نمایشی به منظور ارتقاءسطح کیفی نمایش به ویژه نمایش تک نفره با تکیه بر تجربیات ارزنده دوره‌های گذشته، سومین جشنواره سراسری نمایش تئا‌تر تک نفره از ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۲ و به میزبانی فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز