خبرگزاری کار ایران

دبیر اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی:

حضور هنرمندان شهرستانی در جشنواره چشمگیر است

کد خبر : ۶۶۷۱۶

دبیر اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی با اشاره به حضور پررنگ هنرمندان شهرستانی در این جشنواره، خبر از پایان داوری مرحله اول آثار رسیده داد.

ایلنا: علی ایزدی گفت: استقبال گسترده نمایشنامه نویسان از اولین دوره برگزاری جشنواره بی‌نظیر بود و هنرمندان همه استان‌های کشور در این جشنواره شرکت کردند که در این میان استان تهران با ۱۵۶ نمایشنامه بیشترین تعداد اثر ارسالی و استان ایلام با یک نمایشنامه کمترین ارسال آثار را به خود اختصاص داده‌اند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی، ایزدی در ادامه افزود: لازم به ذکرست که استان کرمان ۲۸ اثر، اصفهان و خراسان رضوی ۲۷ اثر، گیلان و فارس با ۲۵ اثر در ردیف‌های بعدی قرار دارند.
دبیر این دوره از جشنواره، دهم اردیبهشت ماهرا زمان اعلام نتایج مرحلهداوری آثار در بخش مقدماتی اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی اعلام کرد و گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی بیش از پانصد اثر در دبیرخانه جشنواره ثبت گردید و نتایج انتخاب نمایشنامه‌های بر‌تر برای ورود به مرحله نهایی به دبیرخانه جشنواره در این روزاعلام خواهد شد.

اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی به همت بنیاد ادبیات نمایشی ایران در دهه سوم اردیبهشت۱۳۹۲ با حضور نمایشنامه نویسان کشور و بزرگان این عرصه و با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری اداره کل هنرهای نمایشی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز