خبرگزاری کار ایران

نتایج بخش «چشم‌انداز» ۲ساعت دیگر منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۹۱

انتظار داشتیم حدود ۲۰۰ نمایش‌نامه برای داوری به دبیرخانه ارسال شود اما پس از پایان زمان موردنظر و برخلاف روند سال قبل تعداد ۴۷۰ متن به دست ما رسید که به طور طبیعی زمان درنظر گرفته شده برای بررسی آثار را تحت تاثیر قرار ‌داد.

ایلنا: بررسی نمایش‌نامه‌های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره تئا‌تر فجر برای حضور در بخش چشم‌انداز تا ۲ ساعت آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نتیجه بررسی‌ آثار راه‌یافته به بخش چشم‌انداز سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر که قرار بود امروز منتشر شود تا این لحظه اعلام نشده و نگرانی‌هایی برای هنرمندان به وجود آورده است، جواد رمضانی مدیر هماهنگی جشنواره در همین ارتباط اظهار کرد: طبق روندی که سال‌های گذشته وجود داشت انتظار داشتیم حدود ۲۰۰ نمایش‌نامه برای داوری به دبیرخانه ارسال شود اما پس از پایان زمان مورد نظر و برخلاف روند سال قبل تعداد ۴۷۰ متن به دست ما رسید که به طور طبیعی زمان درنظر گرفته شده برای بررسی آثار را تحت تاثیر قرار ‌داد.

وی ادامه داد: این تعداد متن طی روزهای گذشته، تک به تک با دقت توسط داوران مطالعه شده و مورد بحث و بررسی قرار گرفته که این روند تا ساعت ۲۴ شب قبل ادامه داشت.

رمضانی همچنین بر اهمیت این بخش از نظر مسئولان برگزاری این دوره از جشنواره تاکید کرد و گفت: هیئت انتخاب با دقت آثار را بررسی کرده و می‌توانم اعلام کنم نتایج تا ۲ ساعت دیگر منتشر خواهد شد. اما اگر امروز هم این اتفاق نمی‌افتاد برای ما جای نگرانی نداشت چراکه دقت در ضایع نشدن حق شرکت کنندگان بیشتر از اعلام نتیجه در زمان مقرر برای ما ارزشدارد.

وی در ادامه به شروع بررسی بخش‌های دیگر جشنواره نیز اشاره کرد و اظهار داشت: بررسی و انتخاب نمایش‌های بخش خیابانی از چند روز آینده آغاز می‌شود و در ادامه و از ابتدای مهرماه کار گزینش آثار بخش نسل نو را شروع می‌کنیم.

مسئول هماهنگی جشنواره تئاترفجر در پایان بیان کرد: لازم به تاکید است انتخاب آثار در بخش چشم انداز جشنواره تئاترفجر به صورت دو مرحله‌ای خواهد بود و طبق آنچه در فراخوان هم ذکر شده هیئت انتخاب در مرحله نخست ۵۰دقیقه از کار را تماشا می‌کند و سپس ریزش‌هایی را شاهد خواهیم بود. همچنین به آثار نمایشی گروه‌هایی که با مشاوره و تقویت امکان اجرا در این رویداد را داشته باشند نیز کمک خواهیم کرد.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از 24 دی تا 12 بهمن ماه، همزمان با هفته وحدت و ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز