خبرگزاری کار ایران

تاریخ پایان اجرای ۵ نمایش در تئاترشهر مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۳۴

بلیت نمایش «طعم آلوی جنگلی» به کارگردانی نوشین تبریزی روزهای یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته برای دانشجویان تمامی رشته‌های تحصیلی با تخفیف ۲۰ درصدی ارائه خواهد شد.

ایلنا: بلیت نمایش «طعم آلوی جنگلی» از یکشنبه تا چهار شنبه هر هفته برای دانشجویان تمامی رشته‌های تحصیلی به صورت تخفیف دار ارائه می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئا‌تر شهر، بلیت این اثر نمایشی که از سوم شهریور به کارگردانی نوشین تبریزی در تالار سایه به صحنه رفته است یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته برای دانشجویان تمامی رشته‌های تحصیلی با تخفیف ۲۰ درصدی ارائه خواهد شد.
دانشجویان می‌توانند در تاریخ‌های یاد شده از ساعت ۱۷ با مراجعه به گیشه و ارائه کارت دانشجویی از تسهیلات خرید بلیت نمایش «طعم آلوی جنگلی» استفاده کنند.
نمایش «طعم آلوی جنگلی» هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۸: ۳۰ در تالار سایه مجموعه تئا‌تر شهر میزبان علاقه مندان تئا‌تر است.

واحد هماهنگی مجموعه تئا‌تر شهر تاریخ پایان اجرای ۵ اثر نمایشی به صحنه رفته در تالار‌های مختلف این مجموعه را اعلام کرد.
نمایش «سیندرلا» نوشته و کار جلال تهرانی که از سوم شهریور اجرای خود را در تالار اصلی آغاز کرده است، دوشنبه اول مهر به اجرای خود در این تالار پایان خواهد داد.
نمایش «نا‌تمام» نوشته هاله مشتاقی نیا و کارگردانی سیما تیر انداز هم که از پنجم شهریور در تالار چهار سو اجرای خود را آغاز کرد، تا جمعه ۲۲ شهریور میزبان علاقه مندان تئا‌تر است. این اثر نمایشی پس از برگزاری جشنواره تئا‌تر مقاومت نیز به اجرای خود در تالار چهارسو ادامه می‌دهد.
 «پوتین‌های عمو بابا» عنوان نمایش دیگری نوشته و کار شهرام کرمی است که از ۱۵ مرداد در تالار قشقایی به صحنه رفته است، این نمایش سه شنبه ۱۹ شهریور ماه به اجرای خود پایان می‌دهد.
نمایش «طعم آلوی جنگلی» نوشته و کار نوشین تبریزی هم که از سوم شهریوردر تالار سایه روی صحنه رفته، جمعه ۲۲ شهریور به اجرای خود پایان می‌دهد.
نمایش «مرز» نوشته و کار سیروس همتی نیز که از ۱۸ مرداد در کارگاه نمایش به صحنه رفته، چهارشنبه ۲۰ شهریور از این تالار نمایشی خداحافظی خواهد کرد.
نمایش محیطی «لاموزیکا» نوشته مارگریت دوراس و کارگردانی محمد صادق ملکی جمعه ۱۵ شهریور ماه به اجرای خود در کافه تریای تالار اصلی پایان می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز