خبرگزاری کار ایران

قفل گفتگوی تئا‌تری‌ها با معاونت هنری شکست؛

هیئت مدیره خانه تئا‌تر امروز با مرادخانی دیدار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۵۱

خوشبختانه آقای مرادخانی به خوبی با مسائل هنری آشنا است و گزینه‌ای خوب برای این پست محسوب می‌شود. ایشان علاوه بر علاقه به هنر، در زمینه مدیریتی نیز سابقه خوبی دارد که موجب شده در خصوص برطرف شدن مشکلات و رفع فضای آسیب‌ دیده امیدوارانه‌تر گام برداریم.

ایلنا: هیئت مدیره خانه تئا‌تر برای بیان مشکلات هنرمندان تئا‌تر و رایزنی در خصوص راه‌کارهای برطرف شدن این مشکلات امروز (۱۷شهریورماه) با علی مرادخانی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم دیدار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رویا تیموریان، سخنگوی هیئت مدیره خانه تئا‌تر ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در این جلسه قصد داریم مشکلات را به صورت مشخص و کلاسه‌بندی شده با آقای مرادخانی در میان بگذاریم تا راهکارهای عملی برای برطرف شدن موانع پیش روی هنرمندان تئا‌تر بررسی شود. اساسنامه خانه تئاتر را برای مطالعه به ایشان ارائه می‌کنیم و گفتگوها مسائلی مثل قرارداد تیپ هنرمندان تئاتر، مشکلات ناشی از ممیزی‌های سلیقه‌ای و بسیاری دیگر از موارد را شامل می‌شود.

این هنرمند تصریح کرد: طبیعی است پیشنهادهایی هم برای برطرف شدن مشکلات مطرح می‌کنیم تا مورد نظر معاون هنری قرار بگیرد و تنها بیان کننده موانع و معظلات نباشیم بلکه راهکار هم ارائه کنیم. متاسفانه شرایط تئا‌تر کشور طی چند سال گذشته بسیار سخت‌ شده و بحرانی به نظر می‌رسد. در این زمان و برای رفع مسائل نیاز به همکاری مشترک داریم.

وی با ابراز خوشنودی از حضور فردی اهل هنر به عنوان معاون امور هنری وزیر ارشاد، گفت: خوشبختانه آقای مرادخانی به خوبی با مسائل هنری آشنا است و گزینه‌ای خوب برای این پست محسوب می‌شود. ایشان علاوه بر علاقه به هنر، در زمینه مدیریتی نیز سابقه خوبی دارد که موجب شده در خصوص برطرف شدن مشکلات و رفع فضای آسیب‌ دیده امیدوارانه‌تر گام برداریم.

این هنرمند در پایان بیان کرد: ما امروز بیش از هر چیز به مدیران با تجربه در عرصه فرهنگ و هنر نیاز داریم نه به نام‌ها، امیدوارم با توجه به تغییرات ایجاد شده و‌شناختی که از آقای مرادخانی وجود دارد بتوانیم گرفتاری‌ها را برطرف کنیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز