خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آموزش و پژوهش کمیته امداد:

پژوهش‌های کمیته امداد امام (ره) منطبق با تغییرات اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۳۳

یکی از موضوعات اصلی در حوزه پژوهش مدل سازی خدمات کمیته امداد و تجربه ۳۰ ساله و ارزشمند این نهاد است و هم اکنون بسیاری از کشورهای فعال در زمینه ارائه خدمات به محرومان با تبعیت و تبدیل تجربیات امداد امام (ره) به مدلهای علمی از این الگو‌ها استفاده می‌کنند.

ایلنا: رئیس مرکز آموزش و پژوهش کمیته امداد امام (ره) گفت: پژوهش‌ها در این نهاد منطبق با تغییرات اجتماعی است و کمیته امداد امام (ره) دائماً با متغیرهای اجتماعی روبه رو است و مطالعات ما نیز هماهنگ با این تغییرات است.

به گزارش ایلنا، "علیرضا چگینی" در چهاردهمین شب از برگزاری برنامه جشن رمضان اظهار داشت: مطالعات و پژوهش‌های اجتماعی پشتوانه بسیاری از فعالیتهای روزمره کمیته امداد است و رصد کردن مسائل و هنجارهای اجتماعی در تصمیم گیری‌های مورد نیاز برای جامعه هدف و در سطح ملی نقش اساسی دارد.

وی افزود: یکی از موضوعات اصلی در حوزه پژوهش مدل سازی خدمات کمیته امداد و تجربه ۳۰ ساله و ارزشمند این نهاد است و هم اکنون بسیاری از کشورهای فعال در زمینه ارائه خدمات به محرومان با تبعیت و تبدیل تجربیات امداد امام (ره) به مدلهای علمی از این الگو‌ها استفاده می‌کنند.

رئیس مرکز آموزش و پژوهش کمیته امداد امام (ره) تصریح کرد: تقویت بنیه علمی نیروهای کارآمد و توانمند برای حمایت از خانواده‌های تحت پوشش در قالب آموزشهای مستمر و متناسب با نیاز صورت می‌گیرد.

چگینی در پایان با اشاره به تشخیص و ارائه راهکارهای مناسب برای درمان فقر خاطر نشان کرد: پروژه‌های ملی و بنیانی در کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط اساتید برجسته و نخبه دانشگاهی و در سطوح پایین‌تر همین پروژه‌ها توسط دانشجویان نخبهٔ تحت حمایت این نهاد در دانشگاههای کشور انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز